حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : همه كمال در سه چيز است : 1ـ فهم عميق در دين 2ـ صبر بر مصيبت و ناگوارى 3ـ اندازه گيرى خرج زندگانى


» » » » آزادی 283 زندانی از برکات سفر رییس جمهوری به ترکمنستان بود

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گلستان با یادآوری سفر اخیر دکتر روحانی به ترکمنستان گفت: آزادی 283 زندانی ایرانی از برکات و شاید مهمترین دست آورد سفر رییس جمهوری به این کشور همسایه بود.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام محمود ترابی درخطبه های این هفته نمازجمعه گنبد افزود: آزادی این زندانیان که سرنوشت نامبهمی داشتند اقدام بسیار ارزشمندی بود که جای قدردانی دارد و البته سبب خوشحالی خانواده های آنان شد.
وی، توسعه ارتباطات تجاری و فرهنگی را از دیگر برکات سفر ریاست جمهوری و هیات همراه به ترکمنستان دانست و اظهار داشت: توسعه ارتباط با کشورهای همسایه از منویات رهبر معظم انقلاب نیز هست.
حجت الاسلام ترابی سفر رییس جمهوری به ترکیه و حضور رییس جمهور روسیه در این کشور را حائز اهمیت زیاد دانست و اضافه کرد: سه کشور تفاهم و تعهداتی انجام دادند که سبب تقویت روابط و شکست سیاست های آمریکا در سوریه است.
وی، جلوگیری از انشقاق و تجزیه سوریه و جلوگیری از ادامه حضور تروریست ها در این کشور را از دیگر تعهدات سه کشور برشمرد و تصریح کرد: قطعا همکاری سه کشور ایران، روسیه و ترکیه سیاست های آمریکا را در سوریه و منطقه با شکست مواجه می کند.
خطیب جمعه گنبدکاووس ادامه داد: امروز آمریکا در سوریه با مشکل و شکست مواجه شده و برای ادامه حضور خود از عربستان درخواست پول های کلان می کند.
حجت الاسلام ترابی گفت: چند روز پیش نیز ولیعهد عربستان از توسعه روابط با رژیم اسرائیل خبر داد که خود به خود پرده نفاق از چهره این کشور برداشته شد و در مقابل جبهه انقلابیون و مقاومت را در کشورهای اسلامی تقویت کرد.
وی نامه اسماعیل هنیه به رهبر معظم انقلاب و پاسخ ایشان را مورد اشاره قرار داد و افزود: آنگونه که رهبری اشاره کردند، حمایت از جبهه مقاومت از تعهدات جمهوری اسلامی است و باید در شرایط کنونی مبارزه با رژیم صهیونیستی از سوی گروه های مقاومت تشدید شود.
امام جمعه گنبدکاووس، پیروزی اخیر جبهه مقاومت در سوریه را نیز تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد تا تابستان امسال شرایط دمشق عادی شده و سفرهای زیارتی به این کشور آغاز شود.
حجت الاسلام ترابی همچنین گفت: امروز دشمنان انقلاب با بزرگ نمایی مشکلات و نادیده گرفتن موفقیت های کشور در حوزه های مختلف به دنبال ایجاد ناامیدی در مردم هستند که رهبری انقلاب در سخنان نوروزی خویش با تحلیل هوشمندانه بوق های تبلیغاتی دشمن، آینده جمهوری اسلامی را روشن تر از امروز دانستند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.