حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.


» » » » نا امن جلوه دادن کشور از اهداف دشمنان نظام است

نا امن جلوه دادن کشور از اهداف دشمنان نظام استامام جمعه موقت بندرانزلی گفت: نا امن جلوه دادن کشور، از اهداف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام محمدصادق ایران عقیده در نماز سیاسی و عبادی جمعه این هفته شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: امنیت موجود در کشور موجبات ناراحتی دشمنان را فراهم آورده و درصدد نا امن جلوه دادن ایران اسلامی هستند.
وی افزود: دشمنان با طراحی توطئه های مختلف سعی در معترض نشان دادن ملت ایران نسبت به انقلاب و نظام دارند و حتی اعتراضات کوچک را نیز به صورت گسترده و همگانی نشان می دهند.
حجت الاسلام ایران عقیده با اشاره به لزوم بصیرت هرچه بیشتر مردم در جامعه اسلامی تاکید کرد: یکی از ضرورت های نظام اسلامی دوری از اشرافی گری است و همگان باید ساده زیستی را از زندگی رهبر نظام مقدس جمهوری اسلامی الگوی خود قرار دهند.
امام جمعه موقت بندرانزلی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به روز درختکاری در هفته جاری گفت: آسیب های فراوانی به محیط زیست و منابع طبیعی وارد شده که حریم تالاب بین المللی انزلی نمونه آن است.
حجت الاسلام ایران عقیده همچنین گفت: تالاب بین المللی انزلی به عنوان موهبت الهی و ثروت ملی، زیستگاه پرندگان است و با تخریب یا دست اندازی به آن، زندگی ساکنان اطراف آن نیز از بین می رود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.