حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » ۱۰۰ درصد اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری به استان سمنان تا پایان شهریورماه جذب می‌شود

استاندار سمنان گفت: ۹۷ درصد اعتبارات اختصاص‌یافته در پی سفر ریاست‌جمهوری به استان سمنان در آبان ماه سال گذشته تا کنون جذب شده است و سه درصد باقی‌مانده نیز تا پایان فصل تابستان جذب خواهد شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم :  سید محمدرضا هاشمی شامگاه امروز در همایش مدیران کل و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل استان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: رمز موفقیت همه ما فرهنگ بسیج و بسیجی بودن است.
وی یکی از برکات و ثمرات فرهنگ بسیج و بسیجی بودن ملت ایران را به زانو درآمدن تمام ابرقدرت‌ها مقابل عزت و اقتدار این ملت دانست و افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خارج از مرزهای کشورمان و در دورترین نقاط جغرافیایی دنیا نیز اثرگذار است و نقش مؤثر خود را به‌درستی ایفا کرده است.
استاندار سمنان با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با دولتمردان گفت: رهبری در این دیدار بر احیای اعتماد و امید در جامعه تأکید داشتند و همچنین فعالیت‌ها و عملکرد دولت سیزدهم را نیز مورد تأیید خود قرار دادند.
هاشمی با تأکید بر اینکه جامعه امروز نیاز به فرهنگ ایثار و شهادت دارد تأکید کرد: اگر می‌خواهیم در کارمان موفق باشیم باید روحیه جهادی داشته و مردم‌دار باشیم.
وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان از نظرات و پیشنهادهای اعضای بسیج در تصمیم‌گیری‌های خود استفاده کنند گفت: بسیجیان از هر جهت باید در جامعه الگوی دیگر اقشار باشند.
استاندار سمنان در ادامه عنوان کرد: تا کنون 97 درصد از اعتبارات تخصیصی سفر ریاست‌جمهور به استان سمنان جذب شده است و سه درصد باقی‌مانده نیز تا پایان شهریورماه امسال جذب خواهد شد.
در این نشست علاوه بر معاونین استاندار، بالغ‌بر ٧درصد نفر از مدیران کل و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل استان حضور داشتند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.