حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » » » برق ۵۰ واحد صنفی پرمصرف استان سمنان قطع شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: برق ۵۰ مورد اصناف پرمصرف استان در قالب طرح شهید عباسپور ، پس از اخطار اولیه، قطع شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: حمید نظری به رسانه ها افزود: رزمایش پایش و رصد مصارف برق ادارات و صنوف در استان سمنان همزمان با سراسر کشور به اجر درآمد.

وی با اشاره به این که دو هفته اخیر حدود ۹۰ اخطار برای اصناف پرمصرف استان سمنان صادر شد خاطرنشان کرد: ۵۰ مورد هم منجر به قطع برق پرمصرف ها شد.

وی با بیان اینکه رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت مصرف برق کشور با همکاری بسیج در استان سمنان نیز به اجرا درآمد گفت: این رزمایش سراسری با محوریت مصارف برق ادارات، صنوف، کسبه و جلب مشارکت مشترکین خانگی و با همکاری سازمان بسیج و بسیجیان این شرکت اجرایی شد.

نظری اضافه کرد: این برنامه سراسری با رمز «یا علی ابن ابیطالب (ع)» از مرکز پایش صنعت برق ایران عملیاتی شد و همزمان گروه های بازرسی و مدیریت مصرف برق به منظور بررسی وضعیت مصرف ساختمان های اداری و سایر مصارف به ادارات و اصناف پرمصرف مراجعه کردند و علاوه بر ارائه توصیه های لازم برای کـاهش مصرف، برق شماری از دستگاه های اجرایی پُرمصرف قطع شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: همزمان با این رزمایش، ۹ گروه شامل ۳۶ نفر، عملیات بازرسی و بازدید میدانی از وضعیت مصرف برق ادارات را اجرا کردند و هفت دستگاه اجرایی پرمصرف که طی روزهای گذشته نیز به اخطارهای ارائه شده توجه نداشتند، برق آنان قطع شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.