حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فضيلتى چون جهاد نيست و جهادى چون مبارزه با هواى نفس نيست.


» » » » درِ اتاق هیچ مدیری نباید به روی خبرنگاران بسته باشد

درِ اتاق هیچ مدیری نباید به روی خبرنگاران بسته باشداستاندار سمنان با اشاره به اهمیت کار اطلاع رسانی و فعالیت خبرنگاران و ضرورت پاسخگویی مدیران، گفت: درِ اتاق هیچ مدیری در استان سمنان نباید به روی خبرنگاران بسته باشد.

 

 

...

به گزارش کاوش نیوز، سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه یکشنبه در آیین تکریم و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان گرمسار به مناسبت روز خبرنگار در فرهنگسرای خورشید تابان گرمسار افزود: خبرنگاران‌ بازوی قوی و توانمند برای‌ مدیران‌ هستند و در اتاق‌ هیچ‌ مدیری در استان به ویژه در دولت‌ مردمی آیت الله رئیسی برای خبرنگاران‌ نباید بسته‌ باشد.

وی تاکید کرد: خبرنگاران‌ به عنوان پل ارتباطی بین‌ مسئولان و مردم، بهترین‌ و موثرترین مولفه برای اطلاع‌رسانی عملکرد نظام و دولت ، برای آحاد اقشار جامعه هستند.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه امنیت، عزت و آرامش امروز جامعه مدیون‌ جانفشانی و ایثارگری های شهدا است، بیان کرد: مکلف هستیم قدردان تلاش های شبانه‌روزی خبرنگاران باشیم.

به گفته هاشمی، سرعت‌، دقت و صحت خبر، سه مولفه اصلی برای اطلاع رسانی و خبررسانی‌ مطلوب‌ است و دغدغه ها و مطالبات مطرح شده خبرنگاران در این‌آیین، بررسی، پیگیری و رسیدگی‌خواهد شد.

استاندار سمنان یادآور شد: خبرنگاران در استان همواره‌ مورد احترام بوده و خواهند بود

وی با اشاره به برخی اقدامات دولت سیزدهم در استان سمنان، گفت:  در حوزه های مرتبط با تسهیلات تبصره ۱۸‌ و احیای واحدهای راکد صنعتی شهرستان های ‌گرمسار و آرادان، احداث مسکن به ویژه در شهر جدید ایوانکی، اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به استان و پرداخت‌ تسهیلات قرض الحسنه از قبال سفر ریاست‌ جمهور به استان ازجمله‌ موارد صورت‌گرفته‌ است.

استاندار سمنان ادامه داد: پیگیری امور مرتبط با احداث جاده گرمسار، سیمین دشت، فیروزکوه، آبرسانی به‌ گرمسار، افزایش اعتبارات به ویژه در سطح‌ ملی و سایر موارد از این دست اقداماتی بود که‌ با تلاش مدیران و همکاری و همراهی نماینده مردم شهرستان‌های‌ گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی ، صورت گرفت.

اردشیر مطهری، نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران گرمسار و آرادان و جمعی از فعالان رسانه ای این دو شهرستان غرب استان سمنان در این آیین حضور داشتند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.