حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » » » آخرین شرایط همه‌گیری کرونا در استان سمنان

آخرین شرایط همه‌گیری کرونا در استان سمنانسرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۹ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در مراکز درمانی زیرپوشش این دانشگاه بستری شدند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: کامران قدس در زمینه آخرین آمار شیوع کرونا ویروس اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۹ هزار و ۱۸۷ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده‌ است.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته (از پنجم تا ششم آذرماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در مراکز درمانی شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان افزود: مجموع بیماران بستری‌شده در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۱۰ هزار و ۵۸۸ نفر رسیده است و ۳۸ هزار و ۵۹۹ بیمار نیز به‌صورت سرپایی شناسایی شدند.

قدس خاطرنشان کرد: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید ۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان به ۹ هزار و ۴۶۶ نفر رسید.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.