حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : همه كمال در سه چيز است : 1ـ فهم عميق در دين 2ـ صبر بر مصيبت و ناگوارى 3ـ اندازه گيرى خرج زندگانى


» » » » بستری ۹۴ بیمار کووید-۱۹ در بیمارستان‌های سمنان

بستری ۹۴ بیمار کووید-۱۹ در بیمارستان‌های سمنانبررسی آخرین شرایط همه‌گیری ویروس کرونا در استان سمنان نشان می‌دهد که شمار موارد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در سراسر این استان به ۲۰ هزار و ۴۶۴ نفر و تعداد بستری‌ها به ۹۴ نفر است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: بررسی آماری آخرین وضع بیماری کرونا در استان سمنان از دو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و شاهرود، نشان می‌دهد که تا روز پنجم دی‌ماه امسال، ۲۰ هزار و ۴۶۴ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان شناسایی شده است.

از این تعداد، تاکنون ۶ هزار و ۷۲۴ نفر از بیماران با تلاش کادر بهداشت و درمان در سراسر استان سمنان بهبود یافته‌اند و متأسفانه، ۸۴۵ نفر نیز قربانی کرونا شده‌اند.

بررسی آمارهای ۲۴ ساعت قبل کرونا نیز از شرایط خاص همه‌گیری این ویروس در سراسر استان سمنان حکایت دارد.

بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته در استان سمنان، ۷۷ مورد قطعی ابتلا به بیماری کرونا شناسایی شده است و سه نفر نیز به دیار باقی شتافته است.

هم‌اکنون ۹۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌های استان سمنان بستری هستند و در شبانه‌روز گذشته، ۱۰ نفر از بیماران از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.