حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » » » سرخه به وضعیت نارنجی کرونایی بازگشت

طبق جدیدترین اطلاعات سامانه ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در استان سمنان شهرستان سرخه از وضعیت زرد کرونایی به نارنجی تغییر کرد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: تنها تغییر در تازه ترین رنگ بندی کرونایی اعلام شده در استان سمنان شهرستان سرخه است که از وضعیت زرد به نارنجی تغییر کرد و اکنون تعداد شهرستان‌های نارنجی استان سمنان به ۶ عدد رسید.

در حال حاضر شهرستان‌های سمنان، دامغان، شاهرود گرمسار و مهدیشهر نیز در وضعیت نارنجی و شهرستان های میامی و آرادان در وضعیت زرد قرار دارند.

کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه جمعه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: ۱۰۶ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر پنجشنبه تا ظهر جمعه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تاکنون به ۳۷ هزار و ۸۹۱ نفر رسید.

بنابر این گزارش، ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان سه نفر دیگر را در استان سمنان گرفت و بر این اساس از ابتدای شیوع این ویروس تا ظهر جمعه تعداد جانباختگان این بیماری در استان به یکهزار و ۶۹ نفر رسید.

همپچنین ۲۳۰ نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و از ابتدای شیوع ویروس تاکنون ۲۸ هزار و ۴۴۸ نفر تاکنون به صورت سرپایی درمان شدند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.