حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : دوست هركس عقل او و دشمنش جهل اوست.


» » » » محدودیتی برای انجام تست کرونا در استان سمنان وجود ندارد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: اکنون در استان برای تست‌گیری از افراد مشکوک و دارای علائم بیماری کووید١٩ محدودیتی وجود ندارد.  

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا: پرویز کوخایی با بیان اینکه در زمان اوج شیوع ویروس کرونا، به دلیل حجم بالای مراجعه کنندگان، قدری محدودیت در زمینه تست‌گیری وجود داشت افزود: کادر درمان، افراد دارای نقض ایمنی و افراد مسن، در اولویت تست‌گیری قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه تست‌گیری فقط محدود به این افراد نمی‌شود گفت: مطابق دستورالعمل کشوری، وقتی تست PCR شخصی مثبت باشد، از ۱۰ نفر نزدیکان و اعضای خانواده او تست فوری گرفته می‌شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: تنها راه کنترل همه‌گیری ویروس کرونا، تست‌گیری و شناسایی دقیق و قرنطینه ناقلان بی‌علامت است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان تاکید کرد: استان سمنان در این زمینه از رتبه‌ خوبی در کشور برخوردار است.

۵۶ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر پنجشنبه تا ظهر جمعه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تا به امروز به ۲۱ هزار و ۳۳۳ نفر رسید.

کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه جمعه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان ۳ نفر دیگر را در استان سمنان گرفت و بر این اساس از ابتدای شیوع کرونا تا ظهر جمعه تعداد جانباختگان این بیماری در استان به ۸۶۵ نفر رسید.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.