حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.


» » » » روند صعودی ابتلا به کرونا در استان سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: روند ابتلا به کرونا در این استان با سرعت بسیار زیادی در حال افزایش است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: نوید دانایی با بیان اینکه شرایط سختی را به لحاظ شیوع ویروس کرونا در استان سمنان داریم تجربه می‌کنیم، اظهار کرد: در طول ۴۸ ساعت گذشته، ۷۲ بیمار با تست کرونا مثبت در بیمارستان‌های تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بستری شدند.

وی اضافه کرد: همچنان روند ابتلا با سرعت بسیار زیادی در جمعیت زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حال افزایش است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در حال حاضر امری ضروری خواند و گفت: با وجود همه این توصیه‌ها اما شواهدی از افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین مردم وجود ندارد.

دانایی با بیان اینکه تمام شهرهای استان سمنان قرمز است؛ اما همچنان مراسم‌ مختلف در حال برگزاری است، ادامه داد: رفت و آمدهای بسیار زیادی در داخل شهرها و بین شهرها در حال انجام است.

وی تصریح کرد: اگر به همین منوال پیش رود، ممکن است شرایط بسیار سخت‌تر از این شود و موراد بسیار زیادی از فوتی‌های ناشی از ابتلا به کرونا را تجربه کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تأکید کرد: از مردم این استان خواهش می‌کنم که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی‌تر بگیرند.

دانایی در مورد اجرای فرآیند واکسیناسیون در استان سمنان اظهار کرد: روند واکسیناسیون بسیار خوب ادامه دارد و ما امیدواریم با سرعت بسیار خوبی این کار را پیش ببریم تا بتوانیم از این شرایط سخت نجات پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۷۲ هزار دوز واکسن کووید- ۱۹ در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تزریق شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.