حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » » » کمیته امداد سمنان ۸۵۱ طرح اشتغال در مناطق محروم و روستایی اجرا کرد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: ۸۵۱ طرح این نهاد در مناطق روستایی و مناطق محروم استان امسال با هدف رفع محرومیت و ایجاد کسب‌وکار برای اهالی و ساکنان به اجرا درآمد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: محسن مسعودیان راد افزود: ۶۲۰ طرح اشتغال کمیته امداد در روستاها و ۲۳۱ طرح اشتغال در مناطق محروم استان سمنان محقق شد.

وی گفت: ۲۵ میلیاردو ۵۵۰ میلیون تومان از مجموع اعتبارات تا کنون برای اشتغال روستایی پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون درمجموع ۱۲۹۷ طرح اشتغال کمیته امداد در استان سمنان اجرایی شد، بیان کرد: از این تعداد۶۲۰ در مناطق روستایی و ۶۷۷ طرح در مناطق شهری ایجاد شد.

وی با بیان اینکه سهم مناطق شهری از طرح‌های اشتغال این نهاد ۶۷۷ طرح است، تصریح کرد: ۲۷۳ میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال در مناطق شهری تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد چهار درصد پرداخت شد.

مسعودیان راد با اشاره به اینکه  ۵۷۷ طرح اشتغال در رسته خدمات، ۵۴۵ طرح دام‌پروری، کشاورزی، پرورش طیور و آبزیان، ۸۶ طرح صنعتی و معدنی ، ۳۲ طرح صنایع‌دستی و ۵۷ طرح حمل و نقل بود، گفت: از ابتدای سال تا کنون ۴۱۰ زن و ۸۸۷ مرد با حمایت کمیته امداد صاحب شغل شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر اینکه درمجموع ۵۳۹ میلیارد ۱۵۰ ریال تسهیلات اشتغال‌زایی برای اجرای این طرح‌ها هزینه ‌شد، افزود: این تسهیلات از منابع بانکی، تسهیلات اشتغال روستایی، صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و سایر منابع پرداخت‌شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.