حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : کسی که همت بر انجام کار خیری کرده در عمل به ان تسریع کند و آن را به تاخیر نیندازد.


» » » » تولید سالانه ۱۶ میلیون مترمربع پارچه جین در سمنان

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: این استان ظرفیت تولید سالانه ۱۶ میلیون مترمربع پارچه جین را دارد که ازنظر مرغوبیت در کشور ممتاز است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: علی تشنه‌دل صبح امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های توسعه شرکت نساجی کویر در سمنان اظهار کرد: این شرکت دارای دو طرح توسعه کویر جین و درین ریس است که در زمینه تولید پارچه جین، رنگرزی نخ و پارچه و تولید نخ پنبه و پلی‌استر فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: واحد تولیدی کویر جین نخستین واحد تولیدکننده پارچه جین در استان سمنان است که برای اجرای این طرح حدود یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته است و ظرفیت تولید سالانه ۱۶ میلیون مترمربع پارچه جین، پنج میلیون مترمربع پارچه پنبه ویسکوز و یک‌هزار و ۶۵۰ تن رنگرزی نخ پنبه‌ای و الیاف مصنوعی را دارد که با راه‌اندازی کامل آن زمینه اشتغال حدود ۴۰۰ نفر نیز فراهم می‌شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: واحد تولیدی نساجی کویر با سرمایه‌گذاری حدود ۵۷۵ میلیارد ریال در زمینه تولید انواع نخ فعالیت دارد.

تشنه‌دل با اشاره کیفیت بالای محصولات و تکنولوژی به‌روز ماشین‌آلات خط تولید شرکت نساجی کویر گفت: این شرکت ظرفیت تولید سالانه ۱۰ هزار و ۵۰۰ تن نخ ۱۰۰ درصد پنبه، نخ پنبه پلی‌استر، نخ آکریلیک پنبه و نخ پلی‌استر ویسکوزا را دارد که توانسته است زمینه اشتغال حدود ۷۷۰ نفر را فراهم کند.

وی از واحد تولیدی درین ریس یکی دیگر از طرح‌های توسعه شرکت نساجی کویر بازدید و خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری حدود یک‌هزار میلیارد ریال ظرفیت تولید ۶۵۰۰ تن نخ ۱۰۰ درصد پنبه‌ای و یک‌هزار تن نخ ویسکوز را دارد و برای بیش از ۳۰۰ نفر امکان فرصت شغلی ایجاد کرده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.