حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.


» » » » مسکن مهر دامغان به ۲ فضای آموزشی نیازمند است

مسکن مهر دامغان به ۲ فضای آموزشی نیازمند استمعاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش دامغان گفت: مسکن مهر دامغان باتوجه به جمعیت دانش‌آموزان ساکن، نیازمند ۲ فضای آموزشی است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: حجت الله سیاهپوش افزود: کمبود فضای آموزشی شامل آموزشگاه ۱۲ کلاسه دخترانه ابتدایی و متوسطه اول دخترانه است که باید مرتفع شود.

وی ادامه داد: این کمبود فضا، با توجه به افزایش جمعیت دانش‌آموزان جوان به ویژه دختران دانش‌آموز در مسکن مهر دامغان به وجود آمده است.

سیاهپوش اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی های انجام شده، در سال تحصیلی جدید، تعداد ۶۵۰ دانش آموز ساکن در مسکن مهر دامغان در سه دوره تحصیلی، برای تحصیل مجبور به تردد به شهرک‌های همجوار هستند.

وی اضافه کرد: یک قطعه زمین برای ساخت آموزشگاه ۱۲ کلاسه در نظر گرفته شده است و درخواست ساخت نیز به اداره کل نوسازی مدارس ارسال شده است که امیدواریم با تخصیص اعتبار این مشکل در سال‌های تحصیلی آینده برطرف شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دامغان گفت: سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریورماه با رعایت تمام نکات بهداشتی آغاز می‌شود و بدون شک، سلامتی دانش آموزان و همکاران، امری مهم و حیاتی است و برگزاری کلاس‌ها تابع تصمیمات مرکز مقابله با کرونا است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.