حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » زیرساخت‌های ارتباطی در گرمسار تقویت شود

سرپرست فرمانداری گرمسار با تأکید بر لزوم تقویت زیرساخت‌های ارتباطی در این شهرستان گفت: گسترش فعالیت‌های گروهی و کشف استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در دستور کار قرار گیرد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: سعید متقی در آئین آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه دخترانه بوستان دانش گرمسار ضمن بیان اینکه آموزش‌ و پرورش یکی از مهم‌ترین ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: زیرساخت‌های ارتباطی در شهرستان برای گسترش فعالیت آموزشی مدارس در بستر فضای مجازی باید تقویت شود.

وی با تأکید بر اینکه سلامت دانش‌آموزان و ارائه آموزش باکیفیت در اولویت نخست قرار دارد، تصریح کرد: مشارکت و مهارت‌آموزی در فضای مجازی در دستور کار مسئولان و مربیان آموزش‌وپرورش قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری گرمسار با بیان اینکه در بحث فضای مجازی باید بپذیریم که بسترهای موجود کافی نیست و باید درصدد توسعه ظرفیت‌های موجود در این راستا باشیم، تأکید کرد: اجرای طرح هر دانش‌آموز یک مهارت در گرمسار پیگیری می‌شود.

متقی با اشاره به‌ضرورت تقویت روحیه پرسشگری در دانش‌آموزان بیان کرد: ایجاد تعامل بین معلمان و دانش‌آموزان، گسترش فعالیت‌های گروهی و کشف استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در دستور کار قرار گیرد.

وی بابیان اینکه هم‌زمان با شیوع کرونا چندین دوگانگی در کشور ایجاد شد، تصریح کرد: دوگانگی نان و جان، دوگانگی سلامت و دیانت و اکنون نیز درگیر دوگانگی سلامت و آموزش هستیم که علی‌رغم همه محدودیت‌ها، ایران اسلامی در کنترل بیماری کرونا به‌خوبی عمل کرده است.

سرپرست فرمانداری گرمسار گفت: افرادی که به دنبال ایجاد دوگانگی و توقف آموزش در کشور هستند قطعاً به دنبال توقف آینده این نظام هستند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.