حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : دو رکعت نماز شخص متاهل برتر از هفتاد رکعت نمازی است که شخص مجرد می خواند.


» » » » دولت و خیران در حسین آباد کالپوش مجتمع آموزشی می سازند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: دولت با همکاری خیّران در منطقه آسیب دیده از رانش زمین در حسین آباد کالپوش مجتمع آموزشی برای دانش آموزان می سازد.

...

کاوش نیوز: سعید هژبری افزود: رانش زمین تعدادی از مدارس حسین آباد کالپوش در شهرستان میامی استان سمنان را در ماه های گذشته تخریب کرد که دولت بعد از مشخص شدن زمین در منطقه مجتمع آموزشی احداث کند.

وی با بیان اینکه برآورد هزینه برای ساخت این مجتمع آموزشی در دست بررسی است، گفت: خیران و دستگاه های اجرایی مربوطه برای ساخت این مجتمع در حسین آباد کالپوش آمادگی دارند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با بیان اینکه بیش از ۷۰۰ دانش آموز به دلیل رانش زمین سال تحصیلی سختی را در حسین آباد پشت سرگذاشتند، ادامه داد: دولت با تمام توان برای ادامه تحصیل کودکان و نوجوانان منطقه تلاش خواهد کرد.

هژبری اضافه کرد: با توجه به اینکه دانش آموزان مقطع ابتدایی حسین آباد امکان عزیمت به مدارس روستاهای همجوار را ندارند، گفت: ۱۵ کانکس برای تحصیل این دانش آموزان درسال تحصیلی ۹۹-۹۸ فراهم شده است.

 وی با بیان اینکه حسین آباد بیش از ۲۰۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی دارد، ادامه داد: این کانکس ها از استانداردهای لازم برای تحصیل دانش آموزان برخوردار است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان خاطر نشان کرد: مسئولان استان سمنان در کنار دانش آموزان حسین آباد کالپوش هستند و پس از دریافت مجوزها برای ساخت مدارس باکیفیت تر در منطقه اقدام می‌شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.