حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : کسی که همت بر انجام کار خیری کرده در عمل به ان تسریع کند و آن را به تاخیر نیندازد.


» » » » ۵۴ مجوز شرکت دانش‌بنیان در استان سمنان صادر شد

۵۴ مجوز شرکت دانش‌بنیان در استان سمنان صادر شدرییس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۵۴ فقره مجوز برای شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای برنامه جامع تحقیقاتی و پژوهشی این سازمان در استان صادر شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: مهدی میرکو اعلام داشت: تا کنون حدود ۷۰ فقره جواز و پروانه فنی و مهندسی و نیز ۱۳۵ فقره گواهی و پروانه تحقیق و توسعه در استان سمنان صادر شد.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال مقام معظم رهبری، تصریح کرد: در راستای شعار سال یعنی جهش تولید و همچنین حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی، صنایع معدنی و تجاری استان سمنان و با توجه به تحریم‌های ظالمانه، اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تدوین برنامه جامع و کامل تحقیقاتی و پژوهشی تلاش کرد تا برای رفع مشکلات پیش رو گام‌های موثری بردارد.

رییس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: بر اساس شاخص‌های ارزیابی، صدور جواز و پروانه‌های فنی و مهندسی، اجرای دوره‌های آموزشی با مخاطبان مدیران واحدهای صنعتی و معدنی و اصناف و صدور گواهی و پروانه تحقیق و توسعه، اجرای دوره‌های آموزشی و استارتاپ‌ها از اقدامات این بخش سازمان است.

وی تصریح کرد: تفاهم نامه با نظام مهندسی معادن برای اجرای دوره‌های معدنی در راستای اهداف سازمانی و ارتقای دانش فعالان این بخش منعقد شد.

میرکو به اجرای طرح های فارغ التحصیلان جهاد دانشگاهی ( فاجد) اشاره و اضافه کرد: طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی و پسا دکتری صنعتی برگزار شد و برای افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه با همکاری این ۲ بخش، طرح‌های تاپ و استقرار سیستم چرخه بهره‌وری و جلسات پژوهشی و آموزشی برگزار شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.