حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.


» » » » صنعتگران سمنان از کاغذبازی اداری و روند طولانی اخذ مجوزها گلایه دارند

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: صنعتگران از کاغذبازی اداری و روند طولانی اخذ مجوز در برخی ادارات و بانک های عامل استان گلایه دارند.

...

کاوش نیوز: حمید علوی افزود: برخی از کارمندان دستگاه های اجرایی با وجود تاکید مدیران کل بر حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی در رسیدگی به مشکلات صنعتگران سخت گیری بیش از حد دارند.

وی خاطر نشان کرد: به معنی واقعی مفهوم جنگ اقتصادی در برخی از اداره های استان سمنان درک نشده است و بی تفاوتی نسبت به مشکلات واحدهای صنعتی سمنان خودتحریمی است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان ادامه داد: آحاد جامعه نسبت به مشکلات اقتصادی جامعه مسئول هستند و با طولانی شدن روند اداری احتمال انباشت مشکلات و تعطیلی این واحدها وجود دارد.

علوی اضافه کرد: صنعتگران در این شرایط سخت اقتصادی نیازمند حمایت ویژه هستند، برخی از کارمندان دولت، با بی تفاوتی نسبت به مشکلات واحدهای صنعتی سمنان، نمک بر زخم فعالان اقتصادی نپاشند.

وی تصریح کرد: البته بسیاری از دستگاه های اجرایی استان با درک شرایط اقتصادی کشور تعامل و همکاری خوبی با بخش صنعت دارند که این رویه باید به معنی واقعی نهادینه شود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: حمایت دولت در سال های گذشته از بخش صنعت و تولید استان سمنان با ارایه تسهیلات و رفع برخی از موانع تولید رضایت بخش بود که باید برای تحقق شعار سال این روند ادامه یاید.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.