حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : سخن طيّب و پاكيزه را از هر كه گفت بگيريد ، اگرچه او خود ، بدان عمل نكند.


» » » » با توجه بیشتر به نماز کارها به سرانجام می رسد

با توجه بیشتر به نماز کارها به سرانجام می رسدامام جمعه میامی بااشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز دراستان سمنان گفت : چنانچه نماز در راس امور باشدکارها به سرانجام می رسد.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی در مسجد جامع این شهر افزود : باید نهادینه کردن نماز در مدارس از اولویت های آموزش و پرورش باشد.

حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور به چهل سالگی انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و گفت: مردم ایران همراه مسئولان نظام با روحیه جهادی و انقلابی چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن خواهند گرفت.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم افزود: مردم ایران با حضور بی نظیر در برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حماسه بزرگ 22بهمن مشت محکمی بر دشمنان خواهند زد.

صفایی پور به مشکلات معیشتی مردم هم اشاره کرد و گفت: کمی نظارت بر بازار و زمزمه چند نرخی شدن برخی کالاها بر این مشکلات می افزاید.

خطیب جمعه میامی با اشاره به سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان میامی تصریح کرد: امیدواریم برای تکمیل طرح های نیمه تمام و پیگیری مشکلات ورزشی جوانان شهرستان اقدام و تلاش جدی صورت پذیرد.

امام جمعه میامی با اشاره به وحدت حوزه و دانشگاه افزود: هماهنگی نهاد دانشگاه و حوزه در امر تحصیل و انجام امور پژوهشی اثرات مثبتی برای جامعه خواهد داشت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.