حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناخته باشد به مرگ جاهلی مرده است.


» » » » هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات نظام است

هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات نظام استائمه جمعه شهرستان های سروآباد، دیواندره و بیجار در استان کردستان هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی عنوان کردند.

...

کاوش نیوز: امام جمعه سروآباد در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان عملکرد و خدمات نظام به مردم است.

ماموستا سیداحمد سجادی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران از زمان پیروزی انقلاب تا امروز منشا خدمات بسیاری برای ملت ایران بوده است.

وی ادامه داد: در هفته دولت مسئولان باید دستاوردهای مهم نظام و دولت را بیشتر برای مردم تبیین و معرفی کنند و با حضور در بین مردم اقدامات انجام شده در جامعه را برای عموم شفاف سازی کنند.

امام جمعه سروآباد اضافه کرد: امسال در هفته دولت بیش از 30 پروژه و طرح در شهرستان سروآباد با اعتباری بیش از 50 میلیارد ریال در بخش های عمرانی، کشاورزی، خدماتی، رفاهی و آموزشی افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمتان نظام و انقلاب هستند، تاکید کرد: مسئولان باید با مردم شفاف باشند و خدمتگزاری به مردم را یک وظیفه و اولویت کاری خود قرار دهند.

ماموستا سجادی با اشاره به بازگشایی مرز مله خورد شهرستان سروآباد گفت: وجود مرز مله خورد در این شهرستان یک فرصت و پتانسیل است و بدون تردید فعالیت این مرز باعث رونق گرفتن کسب و کار در شهرستان خواهد شد.

 

**هفته دولت نماد عزت، اقتدار و مردمی بودن ایران اسلامی است

امام جمعه موقت بیجار نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته بیجار گفت: نظام جمهوری اسلامی با 98 درصد آرای مردم مشروعیت یافت که نشان از استقلال و آزادگی همه آحاد جامعه دارد.

حجت الاسلام یعقوب صفری افزود: روایات و آیات کلام وحی در اهمیت حضور در نماز جمعه نشان از جایگاه نماز عبادی سیاسی و وحدت بخش نماز جمعه است.

وی با اشاره به اهداف نافرجام دشمنان اسلام و ملت مسلمان جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان در عمر 40 ساله انقلاب اسلامی، همواره برای ملت و دولت منتخب مردم، با تشدید تحریم ها و فشارهای اقتصادی، در تلاش بودند و هستند تا میان مردم و دولت شکاف ایجاد نمایند.

امام جمعه شهرستان دیواندره هم در خطبه های نماز جمعه گفت: دولتمردان در این هفته باید تلاش یکساله خود را در به انجام برسانند و طرحها را به مردم از طریق رسانه ها بازگو کنند.

ماموستا معروف خالدی افزود: شهید رجایی و باهنر در پیروزی انقلاب اسلامی در کنار امام راحل نقش بسزایی داشتند که امروز مردم باید قدردان زحمات آنان باشند.

ماموستا خالدی گفت: دولت برای گرانی های اخیر برنامه ریزی خوبی داشته باشد و با کسانی که احتکار می کنند برخورد شدیدی داشته بو دست دلالان را از بازار کوتاه کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.