حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.


» » » » همبستگی راه مقابله با دشمنان است

 همبستگی راه مقابله با دشمنان استامام جمعه شاهرود گفت: همبستگی گروه ها و سلیقه های مختلف درون نظام راه مقابله با توطئه ها و جنگ اقتصادی آمریکاست.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نماز جمعه که در مدرسه قلعه این شهر برگزار شد ، افزود: مردم ایران برای حفظ عزت و ارزش هایشان بهای سنگینی را پرداخت کرده و در برابر دشمنان سازش نخواهند کرد، سربازان دیپلماسی کشور باید این امر را سرلوحه کار خود قرار دهند.

خطیب جمعه شاهرود به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع سفیران کشور هم اشاره کرد و گفت: در برقراری ارتباط با کشورها ، باید برحفظ ارزش ها و تامین منافع تاکید شود.

امام جمعه شاهرود به پاسخ محکم رییس جمهوری به ترامپ هم اشاره کرد و گفت: تلاش های زیادی برای ایجاد فضای دو قطبی در کشور انجام می شود، اما این سخنان دکتر روحانی همه نقشه های بدخواهان را خنثی کرد.

وی به مسایل منطقه غرب آسیا هم اشاره کرد و گفت: مردم مظلوم یمن با کمترین امکانات در برابر ائتلافی زورگو مقاومت کرده و همه معادلات آن ها را به هم ریخته اند.

امام جمعه موقت میامی هم در خطبه های این هفته که در مسجد جامع این شهر برگزار شد بر ادامه حرکت پرقدرت نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: سخنانی که مقام های آمریکا این روزها علیه مردم ایران می گویند، نشان ناتوانی آنان است.

حجت الاسلام علی اکبر سایری افزود: پیروی از رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی و بکارگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی تنها راه پیروزی بر جنگ اقتصادی دشمنان است.

وی به برگزاری نخستین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و گفت: این نماز عبادی سیاسی از برکات انقلاب اسلامی بوده و موجب اتحاد و افزایش قدرت نظام است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.