حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : دوست هركس عقل او و دشمنش جهل اوست.


» » » » بزرگترین جهاد در میدان تبلیغات امیدوار کردن مردم است

امام جمعه رفسنجان گفت: امیدواری مهمترین چیزی است که مردم و جامعه به آن نیاز دارند لذا بزرگترین جهاد در میدان تبلیغات امیدوار کردن مردم است.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه شهر رفسنجان اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی نیز بر امیدواری مردم تأکید دارند و فرمودند با عمل باید مردم را امیدوار کرد.
وی تصریح کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مردم در استان آذربایجان مبنی بر این بود که اشرافی گری و بی توجهی به قشر مستضعف حرکاتی ضد انقلابی است و این نظام اسلامی و نظام مردم سالاری دینی باید با اهداف، حرکات و جهت گیری های انقلابی شکل گیرد و حفظ شود.
وی بیان کرد: همچنین رهبر انقلاب اسلامی فرمودند کشور نیازمند حرکت شدید انقلابی و عدالت است معنای انقلابی گری یعنی انقلاب و رهبری تان را قبول داشته باشید و با عمل نشان دهید که انقلابی هستید.
رمضانی پور ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی اشراف بر کل جهان اسلام و کنترل اوضاع منطقه و نیز رصد همه دشمنان قسم خورده نظام را دارد و نظارت عالیه بر دستگاههای اجرایی داخل کشور را دارد.
وی داشتن روحیه انقلابی و جهادی در رفع مشکلات مردم را راهگشا دانست و افزود: مسئولان باید نسبت به مرتفع ساختن مشکلات مردم و معضلات جامعه اهتمام و دقت و اراده داشته باشند
امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: بزرگترین نعمتی که امروز به ملت ایران داده شده نعمت ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است در عالم مثل این ولایت و نظام وجود ندارد و برخی نباید با این نعمتها دشمنی کنند این همه پیشرفت و توانمندی های جوانان، حیثیت و درخشش ایران بر تارک دنیا و عرصه بین المللی را باید قدر دانست و صبوری کرد.
وی تصریح کرد: استقامت رمز و کلید همه پیروزی ها است.
رمضانی پور با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های مهم رهبری اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات معیشتی مردم است بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی مخالف به کار گیری سرمایه گذاری خارجی در ایران نیست بلکه ایشان معتقدند ملت ایران نباید امیدوار به آنها باشد و آنها را نجات دهنده اقتصاد کشور بدانند، بلکه نجات بخش ایران تفکر جوانان، تولید داخلی و رونق بخشیدن به کسب و کار داخلی است.
وی ادامه داد: برای رعایت حق و ادای حقوق مردم باید تولید داخلی با کیفیت و ارزان قیمت در اختیار مردم قرار گیرد، کالاهایی که در بازار دیده می شود برخی از مبادی مجاز وارد می شوند و بسیاری از انها از راه قاچاق وارد می شوند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.