حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.


» » » » انعقاد ۷۰ قرارداد عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان

انعقاد ۷۰ قرارداد عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: قرارداد اجرای ۷۰ پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتبار بالغ‌بر ۲ هزار و ۴۱۳ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان منعقد شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: محمد درویش‌پروری، معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی یک سال گذشته قرارداد اجرای ۷۰ پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتبار بالغ‌بر ۲ هزار و ۴۱۳ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.
وی افزود: این پروژه‌های زیرساختی از محل منابع طرح‌های عمرانی و بودجه‌های داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در راستای رونق تولید منعقد شده است.
معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد: اجرای شبکه گاز، خط انتقال آب، رمپ ورودی و خروجی، شبکه روشنایی و ۲۰ کیلوولت، ساخت و نصب علائم راهنمایی، پست هوایی، شبکه مخابرات و ... ازجمله قراردادهای عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان است که در یک سال گذشته منعقد شد.
درویش‌پروری با اشاره به رسالت‌های این شرکت، ادامه داد: اجرای زیرساخت‌های لازم با هدف استقرار واحدهای صنعتی و بسترسازی مناسب در بخش تولید و صنعت ازجمله این رسالت‌ها است.
وی گفت: ۱۴۶ فقره مجوز گواهی پایان کار برای ۶۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در یک سال گذشته صادر شد.
معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: در این مدت، ۳۲۲ فقره جواز احداث ساختمان برای بیش از ۲۳۴ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.