حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.


» » » » برگزاری کمیسیون پزشکی برای ۲۵۰ ایثارگر لرستانی

مدیرکل بنیاد شهید لرستان از برگزاری کمیسیون پزشکی ایثارگران خبر داد و گفت: در این کمیسیون پرونده ۲۵۰ ایثارگر لرستانی بررسی شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: محمود زرین‌جویی با بیان اینکه به دلیل شرایطی که کرونا در استان به وجود آورده بود کمیسیون پزشکی جانبازان و حق پرستاری آنان برگزار نشود، افزود: از بهمن سال ۹۸ تاکنون هیچ کمیسیونی در استان برگزار نشده و این مهم یکی از مطالبات به حق ایثارگران و جانبازان استان بود.

وی با اشاره به اینکه نیاز بود یک کمیسیون حضوری در استان برگزار شود، ادامه داد: در همین خصوص و با پیگیری‌های به عمل آمده، طی اسفند سال گذشته مجوز یک کمیسیون را به ما دادند اما با توجه به شرایط حاد و وضعیت قرمز کرونا لغو و به زمان دیگری موکول شد.

زرین‌جویی اضافه کرد: این کمیسیون طی روزهای ششم و هفتم خرداد ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و نظم و ترتیب برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، واجدین شرایط این کمیسیون را حدود ۲۵۰ نفر عنوان کرد و گفت: پرونده این افراد طی دو روز با حضور پزشکان بررسی شد.

به گفته وی پرونده ۸۰۰ نفر نیز در حال غربال‌گری و مشاوره است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان تیر جاری بررسی شوند بنابراین شرایطی نیاز است که کمیسیون آتی برگزار شود.

زرین‌جویی بیان کرد: پیش‌بینی ما این است که مرداد و شهریور امسال یک کمیسیون دیگر برای واجدین شرایط برگزار و پرونده‌ها‌ی‌شان مورد بررسی، مشاوره و غربال‌گری قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید لرستان با اشاره به سطح درآمد پایین و وضعیت معیشتی ایثارگران استان اظهار کرد: نیاز است که در کمیسیون حضوری مشکلات آنان بررسی شود و درصدد هستیم اگر مشکل کرونا حل شود، تا پایان سال مجوزهایی برای کمیسیون پزشکی داشته باشیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.