حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : دوست هركس عقل او و دشمنش جهل اوست.


» » » » تعداد مبتلایان کرونا در لرستان به ۶۵ هزار و ۲۶۵ نفر رسید

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تعداد مبتلایان کرونا در استان از ابتدای شیوع این ویروس تا ۲۳ بهمن ماه به ۶۵ هزار و ۲۶۵ نفر رسید.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا:  " مریم کوشکی" اعلام کرد: تا این تاریخ، ۲۰۰ هزار و ۸۹۸ نمونه مشکوک تست مخاطی کرونا به آزمایشگاه های تشخیص استان ارسال و از این تعداد پاسخ ۲۰۰هزار و ۶۵۵ مورد اعلام شده است.

وی بیان کرد: از این تعداد نمونه ارسالی به آزمایشگاه های مرجع استان ۱۳۵هزار و ۳۸۵ مورد منفی بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: تاکنون یک هزار و ۳۲۹نفر از مردم این استان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

کوشکی گفت: بر همین اساس از تمامی مردم لرستان تقاضا می شود در خصوص رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و استفاده مداوم از ماسک، کاهش ترددهای غیر ضروری، مسافرت های بین شهری و حذف تجمعات خطر آفرین از جمله حضور در آرامستان‌ها اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی افزود: با ادامه روند موجود، احتمال بازگشت استان به شرایط نارنجی طی هفته های آینده محتمل است که افزایش تعداد مبتلایان و مرگ و میر را به دنبال خواهد داشت.

براساس اعلام معاونت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد استانی شهرستان های خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، کوهدشت، پلدختر،دلفان و سلسله در وضعیت زرد و شهرستان های  دورود، ازنا، رومشکان و چگنی در وضعیت آبی قرار دارند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.