حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » » » توزیع واکسن کرونا در تمام بیمارستان‌های لرستان؛ بستری بیماران رو به افزایش است

مدیر گروه مبارزه با بیماریهای واگیر لرستان با اشاره به توزیع واکسن کرونا در تمام بیمارستان‌های لرستان گفت: آمار ابتلا به کرونا و تعداد بستری بیماران استان رو به افزایش است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: حمید مخیری  در رابطه با توزیع واکسن کرونا در استان اظهارداشت: تاکنون واکسن کرونا در تمام بیمارستان‌های استان لرستان توزیع شده است.

وی افزود: تا کنون 186 دوز از واکسن اسپوتنیک 5 در شهرستان‌های مختلف استان لرستان برای کادر درمان شاغل در بخش مراقبت‌های ویژه بیماران کرونایی تزریق شده است.

مدیر گروه مبارزه با بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه واکسن مذکور در خرم‌آباد برای 56 نفر و در بروجرد برای 25 نفر تزریق شد عنوان کرد: در دورود برای 15 نفر، در کوهدشت 20 نفر، در الیگودرز 10 نفر، در دلفان 20 نفر، در ازنا و پلدختر نیز برای 20 نفر واکسن تزریق شد.

وی با بیان اینکه دومین محموله واکسن کرونا هفته جاری وارد کشور می‌شود بیان کرد: بخش دوم از واکسن ارسالی به لرستان برای مابقی کادر درمان و بهداشت تزریق می‌شود و با روندی که در پیش داریم امیدواریم که تا پایان سال بخشی از جمعیت عمومی شامل گروه‌های پرخطر مردم واکسن کرونا را دریافت کنند.

مخیری گفت: تزریق واکسن برای مادران باردار، مادرانی که به فرزندان شیر می‌دهند و جمعیت بالاتر از 65 سال و کمتر از 18 سال فعلا در برنامه نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با وضعیت کرونایی استان نیز تصریح کرد: طی هفته گذشته آمار مبتلایان کرونایی در لرستان افزایش یافته و رنگ برخی شهرستان‌ها تغییر کرده است.

مدیر گروه مبارزه با بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر اینکه مردم نباید از رعایت پروتکل‌های بهداشتی غافل شوند اظهارداشت: افزایش آمار مبتلایان و تعداد بستری‌ها که منجر به تغییر رنگ برخی شهرستان‌های استان از آبی به زرد شده است نشان می‌دهد که عدم توجه به پروتکل های بهداشتی در چند هفته  گذشته رفته رفته خود را نشان می‌دهد.

وی افزود: درصورتی که پروتکل‌های بهداشتی با جدیت بیشتر از سوی مردم رعایت نشود پیک چهارم با شدت بیشتر به زودی بروز می‌کند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.