حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.


» » » » روحانیون مردم را از تجمل گرایی دور کنند

نماینده ولی فقیه در لرستان:

روحانیون مردم را از تجمل گرایی دور کنند

 روحانیون مردم را از تجمل گرایی دور کنندنماینده ولی فقیه در لرستان گفت: روحانیون باید مردم را از تجمل گرایی و اشرافی گری دور کنند.

...

کاوش نیوز: آیت الله سید احمد میرعمادی در همایش طلایه داران تبلیغ افزود: رهبر معظم انقلاب هیچ مسئولیتی را حساس تر از روحانیت نمی دانند.
وی اظهار کرد: روزنه های نفوذ دشمنان و آسیب های اجتماعی را باید قطع کرد و نباید نفوذ بین مسئولان و مسائل اعتقای مردم را مجاز دانست.
نماینده ولی فقیه انقلاب اسلامی را امانتی خونبار دانست و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه است.
وی گفت: عزت و قدرت نظام باید بازگو و افتخارات نظام بیان شوند چرا که این نظام مقدس به عنوان نظامی زنده، پویا و قدرتمند در دنیا نقش آفرینی می کند.
نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر لزوم حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: مبلغ دین رسالت بیان حقایق و ایجاد امید در دل مردم را برعهده دارد.
وی اظهار کرد: رئیس جمهوری خودخواه آمریکا جنگ روانی علیه ایران ایجاد کرده تا مردم را مایوس و ایجاد اختلاف کند.
آیت الله میرعمادی افزود: امروز نیازمند وحدت، انسجام و یکپارچگی هستیم لذا روحانیون باید از بیان اختلاف و دودستگی خودداری کنند و محور وحدت و صلح باشند.
وی بیان کرد: باعث افتخار است که رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد علاقه و ارادت دنیا است و علاوه بر جوانان مخلص ایرانی و سرافراز، لشکرهای مخلص، ارادتمند و مجاهدی در کشورهای لبنان، عراق و یمن داریم.
نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: خداوند متعال دل مومنان را به عنوان سرمایه بزرگی در اختیار مبلغان دین اسلام قرار داده و دلها را در ماه مبارک رمضان برای پذیرش معارف الهی مهیا کرده است.
وی گفت: تاثیرگذار ترین موضوعات در جامعه مسائل اخلاقی است و با توجه به نبود حاکمیت اخلاق و افزایش آسیب های اجتماعی باید در این زمینه فعالیت کرد.
امام جمعه خرم آباد افزود: مهمترین نیاز جامعه فعالیت های فرهنگی نرم افزاری مرتبط با روح و فکر مردم است.
وی اظهار کرد: امروز جامعه نیازمند بصیرت و تشخیص درست از نادرست است و با توجه به افزایش ورود شبهات در مسائل دینی، مردم نیازمند منبر و شفاف سازی هستند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.