حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.


» » » » سپاه یک جریان سیاسی برای قدرت یابی نیست

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: سپاه پاسداران یک جریان سیاسی به منظور قدرت یابی نیست بلکه یک جریان عملیاتی برای عینی سازی راهبرد و رهنمود های رهبر معظم انقلاب در کشور است.

...

کاوش نیوز: آیت الله سید احمد علم الهدی شنبه شب در جمع بسیجیان و پاسداران سپاه ناحیه حر مشهد افزود: نهادی که در عرصه ولایت گرایی، عشق و ایثار در راه ولایت به عنوان یک نهاد برجسته محور اقتدار نظام است و محور اقتدار انقلاب را نمایش می دهد، نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
وی اظهار کرد: سپاه پاسداران در هر عرصه و در هر موقعیتی که برای انقلاب پیش آمد و در مقام پیشبرد آموزه های ولایت و رهنمود های سازنده و حکیمانه رهبر معظم انقلاب، به عنوان یک محور اقتدار وارد عرصه شد و ما نمونه آن را در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، نظامی و امنیتی کشور مشاهده می کنیم.
وی با بیان اینکه امروز توجه به جوان و نسل جوان و امورات آنها، برای ما به عنوان یک اصل قطعی و قابل توجه است گفت: تمام فعالیت ها و اقتداری که نظام ما امروز به وجود آورده در سایه ایثارگری های نسل جوان ما در کشور و جامعه انقلابی بوده است.
امام جمعه مشهد افزود: حاشیه این شهر به عنوان یک نقطه آسیب پذیر در عرصه امنیت و زندگی مردم و در عرصه فرهنگ از چند سال قبل مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و با دستور معظم له در باره حاشیه شهر مشهد، ستاد ساماندهی فرهنگی حاشیه شهر تشکیل شد.
وی اظهار کرد: در همه فعالیت های برجسته فرهنگی طی سه سال فعالیت در حاشیه شهر مشهد، تکیه معتبر ما به سپاه پاسداران و سپاه امام رضا (ع) بود که با کمال اخلاص در تهیه زیر ساخت های فرهنگی بیش از 700 پروژه در این مدت اجرا کرد و زیر ساختهای فرهنگی را برای ستاد ساماندهی فرهنگی حاشیه شهر آماده نمود.

* حاشیه شهر نیاز به توجه بیشتر دارد
فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: آنچه تاکنون در حاشیه شهر مشهد انجام شده یک سری اقدامات اضطراری بوده است و حاشیه این شهر به رغم حضور مردم متدین و انقلابی همچنان با برخی مشکلات مواجه است.
سردار یعقوبعلی نظری افزود: سه سال فعالیت ستاد ساماندهی حاشیه شهر مشهد، از نظر فرهنگی، امنیتی و خدمات اجتماعی برکات خوبی داشته است و امروز این مناطق مانند چند سال گذشته از ناامنی ها رنج نمی برد ولی باید بر ادامه تامین امنیت و مردمی کردن و پایدار کردن آن در این منطقه تلاش کرد.
وی اظهار کرد: پارسال توسط قرارگاه شهید برونسی حاشیه شهر مشهد حدود 150 مهد کودک افتتاح و 700 پروژه عمرانی به بهره برداری رسید.
وی گفت: انقلاب از آن مردم و بار انقلاب بر روی دوش آنهاست و با توجه و حساسیت بیشتر نسبت به این مناطق و با عزم و اراده جهادی می توان معضلات و مشکلات را از سرراه برداشت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.