حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : برای بقا خلق شده اید نه برای نابودی و فنا و با مرگ تنها از جهانی به جهان دیگر منتقل می شوید.


» » » » دشمن به دنبال القای ناامیدی در مردم است

معاون ارتباطات دفتر رهبری:

دشمن به دنبال القای ناامیدی در مردم است

 دشمن به دنبال القای ناامیدی در مردم استمعاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب با بیان این که امروز دشمن در صدد القای ناامیدی در مردم است، گفت: متاسفانه مشکلاتی وجود دارد، اما ما باید تلاش کنیم که مردم را نسبت به نظام اسلامی امیدوار کنیم.

...

کاوش نیوز: از روابط عمومی جامعه الزهرا، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی عصر دوشنبه در همایش بزرگ مبلغان در تالار بیداری جامعه الزهرا افزود: چهل سال است که دشمن هیچ لحظه ای را برای از بین بردن این نظام از دست نداده، اما به حول و قوه الهی در هیچ کدام موفق نشده است.
وی بیان داشت: مشکلات زیاد است اما موفقیت‌ها و پیشرفت‌های زیادی حاصل شده، به طوری که رهبر معظم انقلاب در نوروز 96 و 97 فهرست‌ بلندبالایی از پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بیان فرمودند.
مروی اظهار کرد: اگر مردم احساس ناامیدی و یاس کنند دشمن موفق می‌شود، بنابراین یک مبلغ دینی نمی تواند نسبت به این مسائل بی تفاوت باشد.
وی همچنین تصریح کرد: ما باید اول خودمان را بسازیم و به آنچه می‌گوییم عمل کنیم و آنچه برای مردم می‌گوییم اول نفس خود را خطاب قرار دهیم.
مروی در ادامه با تاکید بر این که باید به اهمیت کار تبلیغ معرفت داشته باشیم، تصریح کرد: تبلیغ دین کار انبیا و مسئولیت آفرین و کاری دشوار است؛ بنابراین وقتی اهمیت کار تبلیغ را بدانیم، تحمل مشکلات و سختی‌ها برای ما آسان می‌شود.
وی بیان داشت: اگر از مبلغان سوال کنند که کار شما چیست، می‌توانند پاسخ دهند که کار ما کمک کردن به مردم، راهنمایی مردم به صراط مستقیم و بهشت و در حقیقت کار مبلغان دین، کار انبیا و اولیای الهی است.
وی با بیان این که مبلغان نقش هدایتگری جامعه را به عهده دارند، تصریح کرد: اگر مبلغان دین به اهمیت تبلیغ پی ببرند، از هیچ فرصت تبلیغی مضایقه نمی کنند.
مروی همچنین خاطرنشان کرد: امروز دشمن همه توان خود را در مسائل فرهنگی قرار داده است و اگر در این قضیه موفق شود در بقیه صحنه‌ها هم موفق خواهد بود.
وی بیان داشت: سست کردن اعتقادات، بدبین کردن مردم به دین، بی اعتنایی به مقدسات و مراسم دینی و ایجاد شبهات مختلف از جمله مسائلی است که مبلغان باید به آن بپردازند.
وی یادآور شد: امروز در شرایطی هستیم که باید هم دوستان و هم دشمنان خود را بشناسیم، در غیر این صورت نمی توانیم خود و جامعه خود را مصونیت بخشیم و از خطرات حفظ کنیم؛ به همین دلیل، رهبر معظم انقلاب بر دشمن شناسی و دشمنی آمریکا تاکید می‌کنند تا جامعه، دشمنان خود را بشناسد و بداند که دشمنان از چه طریق می‌خواهند ضربه بزنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.