حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نه من و نه گویندگان قبل از من کلمه ای پر محتوا همانند لا اله الا الله نگفته ایم.


» » » » شرایط امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه فراهم شود

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه شرایط امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه فراهم شود گفت: رضایتمندی خداوند و بندگان باید همواره اولویت زندگی‌ها قرار گیرد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در جلسه دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های استان که در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: گناه نکردن بهترین کار برای یک انسان در طول عمری است که خداوند برای او قرار داده است.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر یک واجب عینی است در حالی که شرایط آن فراهم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: گاهی اوقات باید رضای خدا را نسبت به رضای بندگان در اولویت قرار دهیم‌.

وی گفت: گاهی  شرایطی پیش می‌آید که نه خداوند از کاری راضی است و نه بنده خدا راضی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی بیان کرد: رضایتمندی خداوند و بندگان یکی از کارهایی بوده که در زندگی باید اولویت انسان‌ها قرار گرفته و در آن راستا گام برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان سخنان خود یادآور شد: هر ایراد، اشکال و انحرافی یک روز افراد از آن مطلع خواهند شد.

 

دبیران امربه‌معروف از گسترش منکرات در ادارات کردستان جلوگیری کنند

همچنین محمود الله‌مرادی در جلسه دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های استان که در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: جوانان امروز مظلوم‌ترین قشر جامعه در هجمه فرهنگی دشمنان هستند.

وی افزود: در ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید مسیری را طی کنیم که افراد خودشان در جامعه به مقررات دینی پایبند باشند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان خاطرنشان کرد: متاسفانه وقتی به مسئولان امر به معروف می‌شود، آمران به معروف در کار خود سست می‌شوند و این در حالی است که در امر به معروف کردن به فقرا پیش‌گام هستیم.

وی تصریح کرد: یکی از کارکردهای غلط در امر به معروف این است که به‌خاطر نفع یک گروه و جناح باشد.

الله‌مرادی بیان کرد: امروز مردم از جناح‌بازی خسته شده‌اند چراکه به دنبال فضای امن و آرام و خدمت کردن مسئولان در جامعه هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در پایان سخنان خود یادآور شد: تنها کار دبیران امر به معروف در دستگاه‌ها جلوگیری از گسترش منکرات در ادارات است.

محمد ثابتی مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: در شرایط فعلی ملی و بین‌المللی و فشارهایی که به مردم کشور اعمال می‌شود و پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی رسالت ما را به عنوان آمران به معروف بسیار سنگین‌تر کرده است.

در پایان این جلسه از دبیران امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی استان کردستان تقدیر به عمل آمد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.