حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نه من و نه گویندگان قبل از من کلمه ای پر محتوا همانند لا اله الا الله نگفته ایم.


» » » » مسئولان در کمترین زمان پاسخگوی مردم باشند

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

مسئولان در کمترین زمان پاسخگوی مردم باشند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید مسئولان و کارمندان در کمترین زمان پاسخگوی مردم و مراجعه‌کنندگان باشند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست حوزه دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، اظهار داشت: در جابه‌جایی‌ها و انتصاب‌های شکل گرفته در حوزه مرکز بزرگ اسلامی، اعمال سلیقه نشده و تلاش بر این بوده که با دقت در انتصاب‌ها از کارکنان خود مجموعه استفاده شود.

وی با بیان اینکه اقدامات و تلاش مسئولان در حوزه دفتر نماینده ولی فقیه و مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در گذشته قابل تقدیر است و نباید آن را نفی کرد، افزود: همه عزیزان در گذشته در کسوت نماینده ولی فقیه، مدیر مرکز بزرگ و معاونت‌های فرهنگی و غیره به سهم و توان خود برای پیشبرد این مجموعه و در راستای دستاوردهای علمی و فرهنگی تلاش کرده‌اند، بنابراین باید کارکنان و مسئولان با رویکردی تازه و با انگیزه و شوق بیشتری رو به جلو حرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: بنده یک شعار و اعتقادی برای خود دارم و آن اینکه،  کاری که باید انجام دهیم، انجام داده  نه آنچه که دلمان می‌خواهد انجام دهیم و یقینا از این به بعد نیز همین‌طور خواهد بود چرا که این کار،  کار ما نیست و کار حضرت آقا است.

وی بیان کرد: به نظر بنده تغییراتی که تا به امروز صورت گرفته با هدفمندی و به منظور پیشبرد مجموعه بوده و برای هر انتصاب و تغییری ساعت‌ها وقت گذاشته شده تا به نتیجه دلخوا رسیده باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی تاکید کرد: ما از مسئولان و کارکنان این مجموعه درخواست کرده که در کار «رازداری و امانت‌داری» را سرلوحه کار خود قرار داده و باید رازدار مردم باشیم و با تمام وجود از بیت‌المال و آنچه که در اختیار ما قرار دارد از جمله آب، برق، گاز، و تلفن و امکانات اداری حراست و نگهداری کنیم.

وی مسئله‌محوری را از دیگر مولفه‌هایی دانست که مسئولان و کارکنان باید در انجام آن کوشا باشند و گفت: مسئله‌محوری در کار بسیار لازم و ضروری است و ما باید بیاموزیم که یک خدمه‌ایم و نیامده‌ایم که آقایی و ریاست کنیم بلکه خدمتگذاریم و در سریع‌ترین وقت پاسخگوی مردم و مراجعه‌کننده باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان کارآمدی را مسئله چهارم و از ویژگی‌های یک کارمند خوب برشمرد و عنوان کرد: کارآمدی مسئله بسیار مهمی است و همه کارکنان با علقه، شور و شوق فراوان به سیستم،  در اول صبح کار را آغاز کرده و با نگاه،  ابتکار و افکار جدید اداری به مجموعه کمک کنند.

مسئول مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خاطرنشان کرد: انتظار‌می‌رود مسئولان و کارکنان مجموعه در کنار علقه اداری با علاقه‌مندی و دلبستگی معنوی به سیستم، در ارتقای معنوی موثر باشند و با جان و دل برای مجموعه تلاش کنند.

گفتنی است؛ در این مراسم از تلاش و زحمات چند ساله علیرضا شهسواری مدیر سابق حراست حوزه نمایندگی ولی فقیه در کردستان تقدیر و حجت‌الاسلام معظمی به عنوان مدیر جدید این حوزه معرفی شد؛ همچنین در قالب این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام حسین شهسواری معاون سابق فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، گرامیان به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور منصوب شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.