حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : دوست هركس عقل او و دشمنش جهل اوست.


» » » » خدمات فراوانی در طول حیات انقلاب اسلامی به هموطنان ارائه شده است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه "در طول حیات انقلاب اسلامی خدمات مختلفی به مردم ارائه و اقدامات زیادی نیز اجرایی شده است" گفت: اسلام ناب به معنی برادری و برابری و توزیع عادلانه همه امکانات و ثروت در بین آحاد ملت است.

 

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: سردار سید صادق حسینی در مراسم یادواره شهدای روستاهای نیر و محراب که در روستای محراب برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب متعلق به خود مردم و برخاسته از فکر و نظر مردم است.

وی افزود: حضرت امام(ره) با پشتوانه حضور مردم علیه حکومت ظلم و ستم به پا خواست تا نظام مردمی جمهوری اسلامی را بنا نهد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: برای تثبیت انقلاب اسلامی در مقابله با تحرکات دشمن همه مردم  برای دفاع از انقلاب به پا خواستند و جمعی از آنها در این راه به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: شهید عامر قادری یکی از شهدای بخش سیروان است که در راه دفاع از حق و حقیقت امسال به شهادت رسید.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ خون شهدا بیان کرد: خانواده‌های معظم شهدا واقعیت اسلام را درک کرده‌ و برای دفاع از انقلاب با فدا کردن جان عزیزانشان تلاش خود را کامل کرده‌اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه خون شهدا، حضور را برای ما در مسئولیتی که داریم دشوار کرده است؛ اظهار کرد: کسی که جانش را در راه خدا تقدیم می‌کند به درجه بالایی از معرفت دینی می‌رسد.

وی ارائه چهره واقعی اسلام را یکی از اهداف و ویژگی‌های انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: مردم ایران و کردستان اسلام واقعی را دریافت و در این راه سختی‌های زیادی را تحمل کردند و هیچ‌وقت تسلیم دشمن نشدند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: وظیفه ما امروز سنگین‌تر است چرا که عده‌ای جان خودشان را برای آرامش و امنیت‌مان فدا کردند.

وی با یادآوری اینکه در طول حیات انقلاب اسلامی خدمات مختلفی به مردم ارائه و اقدامات زیادی نیز اجرایی شده است، افزود: اسلام ناب به معنی برادری و برابری و توزیع عادلانه همه امکانات و ثروت در بین آحاد ملت است.

سردار حسینی با بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی پابرجایی و حفظ مردم کشور و استان است؛ یادآور شد: روستا محل تولید اقتصاد است چرا که این روستاها هستند که امکانات زندگی شهری را فراهم می‌کنند.

حسن عسکری، فرمانده سپاه شهرستان سنندج هم در این برنامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: تاکنون 53واحد مسکن مددجویی با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی در سطح شهرستان سنندج احداث شده که 3واحد آن در روستای محراب ساخته شده است.

وی افزود: در راستای اجرای تفاهم‌نامه مابین سپاه پاسداران و کمیته امداد مبنی بر احداث 2هزار واحد مسکن مدد جویی در سطح استان سهمیه شهرستان سنندج 53واحد بوده که همه آنها احداث شده است.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج خاطرنشان کرد: برای احداث هرواحد 50 میلیون تومان هزینه شده که 25 میلیون تومان آن کمک بلاعوض و 25 میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره صرف شده است.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج در پایان سخنان خود با بیان اینکه امیدواریم این یادواره باعث خیر و برکت برای این روستا باشد، تأکید کرد: از همه مسئولان انتظار می‌رود تا به میراث شهدا ارج بنهند چرا که یکی از میراث بزرگ شهدا کمک و خدمت به مردم است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.