حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : به درستي كه من مرگ را جز سعادت نمي بينم و زندگي با ستمكاران را جز محنت نمي دانم.


» » » » اتاق بازرگانی سنندج بیش از ۱۰ هزار نفر ساعت دوره آموزشی برگزار کرد

اتاق بازرگانی سنندج بیش از ۱۰ هزار نفر ساعت دوره آموزشی برگزار کردمسوول مرکز آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج گفت: پارسال ۱۰ هزار و ۶۷۲ نفر ساعت دوره آموزشی عمومی و تخصصی در استان به همت اتاق بازرگانی برگزار شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: بیان امین‌نژاد اظهار داشت: ۲۱ دوره آموزشی تخصصی با ۶ هزار و ۸۳۲ نفر ساعت برای فعالان اقتصادی استان در سال گذشته توسط مرکز آموزش اتاق بازرگانی سنندج برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ دوره عمومی برای متقاضیان کارت بازرگانی طی سه هزار و ۸۴۰ نفر ساعت آموزش سال گذشته در استان برگزار شد، افزود: انجام سه بازدید میدانی و آموزش کاربردی از کارخانه‌های تولیدی استان با حضور یک هزار و ۲۴ نفر از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته است.

مسوول مرکز آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج یادآور شد: نقل و انتقالات ارزی، نحوه برگشت ارز و سامانه نیما، مطالعات فنی و اقتصادی در معادن، آموزش پروژه های حفاری و آتش کاری در معادن و ثبت سفارش و رفع تعهدات ارزی از جمله عناوین دوره‌های آموزشی برگزار شده است.

امین‌نژاد تاکید کرد: از دیگر دوره‌های آموزشی برگزار شده شامل رفع تعهدات ارزی، امور گمرکی و ترخیص کالا، برپایی نمایشگاه و مدیریت آن، روش‌های اسانس گیری و ساخت پیوند گیاهان دارویی است.

وی گفت: آموزش فروشندگی، صفر تا صد صادرات، مدیریت بسته بندی، نحوه تنظیم اظهارنامه مالیاتی و اصول تجارت با کشور ترکیه از دیگر عناوین آموزش‌های ارائه شده در استان است.

مرکز آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج  در بین اتاق‌های سراسر کشور موفق به کسب رتبه نخست شد که طی مراسمی با حضور معاونت امور استان‌ها و رییس موسسه آموزش و پژوهش اتاق ایران با اهدای لوح سپاس از مدیر این مرکز تجلیل به عمل آمد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.