حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.


» » » » ناآشنایی با اصول فنی خودرو، مهمترین ضعف تعمیرکاران کردستانی

براساس گفته کارشناس و مربی آموزش اتومکانیک، عدم آشنایی با اصول فنی خودرو و نبود اطلاعات تئوری بزرگترین ضعف اغلب تعمیرکاران کردستانی است.

...

کاوش نیوز: مربی آموزش اتومکانیک درجه یک و ۲ مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید ورمقانی سنندج به ضعف و ناتوانی بسیاری از تعمیرکاران خودرو در بازار کار اشاره کرد و گفت: برخی از این افراد با وجود سابقه کاری زیاد، توانمند و فنی نیستند که این به نداشتن سواد و عدم اطلاعات تئوری و اصول فنی آنان برمی‌گردد.

توفیق حسین‌پناهی افزود: بسیاری از تعمیرکاران با سیستم های جدید آشنایی نداشته و به روز نیستند و همین عامل، سبب نارضایتی صاحبان خودورها از آنان شده است.

وی به وضعیت خدمات رسانی تعمیرکاران در کردستان پرداخت و یادآور شد: بسیاری از تعمیرکاران وسایل و ابزار مخصوص به تعمیر قطعات خودروها را نیز ندارند که این مساله، خود در عدم رفع کامل معایب خودرو موثر است.

مربی آموزش اتومکانیک مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید ورمقانی سنندج اضافه کرد: این تعمیرکاران به صورت علمی و اصولی نسبت به تعمیر و رفع مشکل خودورها اقدام نمی کنند به همین دلیل مشتریان متحمل هزینه های گزاف و مشکلات مضاعف می‌شوند.

 حسین پناهی گفت: اتحادیه تعمیرکاران خودرو باید در زمان های مختلف و همزمان با ورود سیستم ها و خودروهای جدید کلاس های توجیهی آموزشی کوتاه مدت برای آشنایی تعمیرکاران برگزار و آنها را به حضور در این دوره ها ترغیب کند.

وی اظهار داشت: ضروری است که پیش از اینکه خودورهای جدید وارد بازار شوند، تعمیرکاران، آموزش های مرتبط با تعمیر این خودروها را فرا گیرند چون به نفع خود آنان و بدنبال آن صاحبان خودروها است.

 مربی آموزش اتومکانیک درجه یک و ۲ مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید ورمقانی سنندج (شماره یک) تعمیرکاران را نیازمند شرکت در کلاس های فنی و حرفه ای برای کسب دانش و فنون جدید دانست و تاکید کرد: گذراندن چنین دوره هایی به فنی و اصولی کار کردن در این حیطه کمک بسیاری خواهد کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.