حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه می خواهيد به شما بگويند.


» » » » سپاه نقش محوری در خنثی کردن توطئه های نظام داشته است

ائمه جمعه شهرستانهای چهارمحال و بختیاری

سپاه نقش محوری در خنثی کردن توطئه های نظام داشته است

سپاه نقش محوری در خنثی کردن توطئه های نظام داشته استائمه جمعه شهرستانهای استان بر نقش سپاه در خنثی کردن توطئه های دشمنان نظام در طول عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی تاکید کردند.

...

کاوش نیوز: امام جمعه شلمزار در خطبه های نماز جمعه این شهر بر ضرورت شناسایی توطئه های دشمنان در خصوص تضعیف سپاه تاکید کرد و گفت: هوشیاری سپاه در خنثی کردن توطئه دشمنان قابل تحسین است.
حجت الاسلام یدالله زمانی ضمن گرامیداشت روز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار کرد: پاسداران همواره در خدمت نظام بوده و از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی کشور دفاع کرده اند.
حجت الاسلام زمانی در ادامه ضمن گرامیداشت روز جانباز افزود: جانبازان نماد ایثار و از خودگذشتگی کشورند که با صبر و تحمل تا پای جان برای دفاع از ارزش های نظام ایستاده اند.
امام جمعه شلمزار همچنین بر حمایت از تولید کالای ایرانی و ترغیب مردم به خرید این کالاها تاکید کرد.

** مسئولان درگیر بازیهای سیاسی نشوند
امام جمعه بروجن با تاکید بر شفاف سازی فعالیت مدیران افزود: مقامات ارشد درگیر بازی های سیاسی نشوند.
حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق در خطبه های نمازجمعه این شهر از معرفی نشدن نزدیک به یکسال فرماندار این شهرستان گلایه کرد و خواستار معرفی هرچه سریع تر فرماندار شهرستان شد.
وی همچنین از مسئولان خواست درگیر بازی های سیاسی و جناحی نشوند که متاسفانه حرکت های سیاسی باعث عقب ماندگی این شهرستان شده است.

**سپاه موهبتی برای نظام است
امام جمعه موقت لردگان با اشاره به رشادت های جانبازان و همچنین روز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: سپاه موهبتی برای پاسداری از ایران است.
حجت الاسلام حسین قاسمپور در خطبه های نماز جمعه لردگان افزود: پاسداران، نظامیان و جانبازان مایه افتخار انقلاب هستند و کشور را به سمت استقلال و مستقل شدن به پیش بردند تا ما امروز شاهد عظمت کشورمان در سطح منطقه باشیم.
وی گفت: عظمت سپاه مربوط به یک صحنه خاص نیست و سپاه در همه عرصه ها و مواقع حساس عظمت خود را به نمایش گذاشته است.
وی در پایان به 5 اردیبهشت ماه سالروز شکست مفتضحانه نیروهای نظامی آمریکا در طبس اشاره کرد و گفت: این شکست نشانه های بسیاری برای دشمنان داخلی و خارجی ما داشت و این امر باعث دشمنی بیشتر دشمنان شد.

**سپاه نیرویی ارزشی است
امام جمعه اردل، تداوم تاثیرگذاری سپاه را در گرو تکامل و رشد مستمر این نهاد عقیدتی دانست و گفت: این نهاد مردمی، از نیروهای ارزشی شکل گرفته است.
حجت الاسلام بهرامی در خطبه های نماز جمعه این هفته اردل ضمن گرامیداشت روز پاسدار اظهار کرد: پاسداران در دفاع از انقلاب و ارزش ها و مبانی آن در طول چهل سال گذشته نقش آفرین بوده اند.
وی بیان کرد: برای تداوم این تاثیرگذاری، سپاه باید همواره خود را براساس شاخص های ارزشی بررسی و پالایش کند تا در صورت نواقص با اصلاح آن تاثیرگذاری خود را نمایان تر سازد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.