حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : براستی که مومن به منزله کفه ترازوست هر اندازه ایمانش افزوده شود امتحانش نیز سنگین تر می شود.


» » » » ۶۳درصد تعهد اشتغال امسال کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد محقق شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۳ درصد از تعهدات اشتغالزایی این نهاد حمایتی در سالجاری تاکنون محقق شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: قباد مبشری افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد امسال سه هزارو ۸۰۰ طرح اشتغالزایی در زمینه های مختلف برای مددجویان زیر پوشش و قشرهای نیازمند این استان اجرا کرد.

وی با بیان اینکه این طرح ها در زمینه‌های کشاورزی، دام‌پروری، صنایع دستی و خدماتی بوده ، اظهار داشت: ۲ هزارو ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای طرح های اشتغالزایی استان امسال  از سوی بانک های عامل و صندوق امداد و ولایت در نظر گرفته شده است.

مبشری اظهار داشت: این میزان تسهیلات برای اجرای ۶ هزارو ۲۰۰ طرح اشتغالزایی در نظر گرفته شده که تا پایان امسال پرداخت خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: سقف وام اشتغال مددجویان امسال یک میلیارد ریال با سود چهار درصد می باشد و پرداخت تسهیلات اشتغال با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

مبشری ادامه داد: با هدف جلب کارفرمایان به استخدام مددجویان دانش آموخته و مهارت دیده در مناطق محروم، بسته های تشویقی شامل ارایه آموزش  فنی به نیروهای مددجو، پرداخت حق بیمه کارفرما به مدت  ۲ تا سه سال و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تا سقف یک میلیارد ریال در ازای به کارگیری هر مددجو در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: ایجاد اشتغال از طریق مراکز کاریابی برای مددجویان زیر پوشش یکی از برنامه‌ های مهم کمیته امداد این استان است.

مبشری عنوان کرد: امید است که بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد همچون گذشته همکاری لازم برای اعطای تسهیلات اشتغالزایی به  مددجویان و افراد نیازمند این استان را داشته باشند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.