حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : همه كمال در سه چيز است : 1ـ فهم عميق در دين 2ـ صبر بر مصيبت و ناگوارى 3ـ اندازه گيرى خرج زندگانى


» » » » ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان باشت پرداخت شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت گفت: ۲۲ میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال تسهیلات امسال برای اشتغالزایی در اختیار مددجویان زیر پوشش این شهرستان قرار گرفته است.

...

کاوش نیوز: سید عبدالحمید ولی پور افزود: این میزان اعتبار در قالب تسهیلات مشاغل خانگی و خودکفایی به ۷۳ مددجوی این شهرستان پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: ۳۳ طرح دامپروری با اعتبار ۹میلیارد و ۸۳۹ میلیون ریال، ۳۲ طرح خدمات با اعتبار ۱۰ میلیاردو ۳۵۰ میلیون ریال، ۲ طرح زنبوری داری با ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار، سه طرح حمل و نقل با یک میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار و سه طرح گلیم بافی، صنعتی وپرورش طیور۴۰۰ میلیون ریال از سوی این نهاد حمایتی  در این شهرستان اجرا شد.

ولی پور ابراز کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال با هدف توانمندی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

وی افزود: کمیته امداد همواره یکی از دستگاه‌های برتر و تاثیرگذار در زمینه اشتغال‌زایی در شهرستان بوده و بخش مهمی از فرصت شغلی در باشت را تامین می کند.

ولی پور تصریح کرد: تقویت اقتصاد با اجرای طرح‌های اشتغال از اصلی‌ترین برنامه های کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان زیر پوشش حمایت است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.