حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.


» » » » اختصاص 2300 میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 2 هزار و 300 میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های تولیدی اشتغال زا، اقتصادی نیمه تمام و مشکل دار به این استان اختصاص یافته است.

...

کاوش نیوز: جعفر گوهرگانی اظهار داشت: در این زمینه 400 طرح در استان شناسایی شده که تلاش می ‌شود با اختصاص این اعتبار طرح‌های مورد نظر فعال و به بهره برداری برسند.

وی افزود: دولت شرایط را برای رونق اقتصادی و سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد تسهیل کرده و از طرفی دیگر متولیان امر در استان با پرداخت تسهیلات و حمایت‌های جانبی در صدد تحقق اهداف اقتصادی دولت هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، ایجاد فرصت‌های شغلی، تولید و رونق بیشتر به هماهنگی دستگاه‌ها و بانک‌های عامل بستگی دارد خواستار اهتمام بیشتر برای این امر مهم شد.

گوهرگانی عنوان کرد: همچنین یک هزار میلیارد ریال اعتبار ویژه‌ مشاغل روستایی و عشایری به استان اختصاص یافته که امید است با این اعتبار شاهد رونق اقتصادی بیشتری در روستاها‌ی استان باشیم.

حدود نیمی از واحدهای تولیدی راکد در این استان ظرف سه سال گذشته با پرداخت تسهیلات رونق و سایر کمک‌های فنی و اعتباری به چرخه تولید بازگشته‌اند.

حدود 50 درصد از واحدهای صنعتی و تولیدی استان در سال‌های 1392 و 1393 راکد و یا نیمه فعال بودند.

هم اینک کمتر از 35 درصد این واحدها راکد هستند و ظرف سه سال گذشته 125 طرح صنعتی، تولیدی و کشاورزی در مناطق مختلف استان با کمک تسهیلات رونق به چرخه تولید بازگشتند.

444 طرح صنعتی با سرمایه گذاری افزون بر 270 هزار میلیارد ریال در این استان در حال اجراست.تعداد کل واحدهای صنعتی دارای پروانه بهره برداری در استان 643 واحد است که 572 مورد از این تعداد فعال هستند.میزان سرمایه گذاری واحدهای صنعتی به بهره برداری رسیده این استان افزون بر 6 هزار و 64 میلیارد ریال است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.