حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » » » بانک توسعه تعاون ۱۵هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرد

مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: بررسی ها نشان می دهد بانک توسعه تعاون تا پایان آذرماه سال جاری ۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است و این رقم تا پایان امسال به ۲۰هزار میلیارد تومان می رسد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: حجت الله مهدیان اظهار داشت: سهم استان کهگیلویه و بویراحمد از این میزان تسهیلات ۲۲۰ میلیارد تومان بوده است .

مدیرعامل بانک توسعه تعاون عنوان کرد: این تسهیلات در تمامی بخش های اقتصادی از جمله صنعت، معدن، کشاورزی، خدمات و،.... پرداخت شده است.

مهدیان بیان کرد: ۹۵ درصد تسهیلات این بانک مربوط به تسهیلات اشتغال بوده و ۵ درصد مابقی ازدواج، نهاد های حمایتی و ... است.

وی ابراز داشت: مجموع تسهیلات پرداختی این بانک در سال ۹۳ حدود ۳ هزار میلیارد تومان بوده که این رقم در سال گذشته به ۱۵ هزار میلیارد تومان رسید.

مهدیان تصریح کرد: حدود ۵ سال اخیر میزان پرداختی تسهیلات بانک توسعه تعاون به طور چشمگیری افزایش یافته و می‌توان اذعان داشت که هفت برابر افزایش یافته است. 

مدیرعامل بانک توسعه تعاون ابراز داشت: توسعه تعاون، جدیدترین بانک دولتی بوده که با ۴۵۵ شعبه و ۴ هزار و ۵۰۰ نفر کارمند فعالیت می کند.

وی تاکید کرد: این بانک تسهیلات خود را با سود ۴ تا ۱۸ درصد به متقاضیان پرداخت می کند.

مهدیان عنوان کرد: سهم بانک توسعه تعاون از پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری ۴ هزار میلیارد تومان بوده که تاکنون ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان ان پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: متوسط نرخ این تسهیلات ۶ درصد است و حدود سه سال از پرداخت تسهیلات آن می گذرد.

وی یکی از تکالیف ذاتی این بانک را حمایت از استان های کم برخوردار اعلام کرد.

مهدیان با اشاره به موفقیت های بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد، گفت: هیچ منابعی مربوط به این بانک از استان خارج نشده و نسبت مصارف به منابع در این استان ۱۸۴ درصد بوده است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون تاکید کرد: این بانک در کهگیلویه و بویراحمد دارای ۶ شعبه و ۶۰ نفر کارمند است که سه مورد از این شعبه ها در شهر یاسوج مستقرند.

وی راهبرد این بانک برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد در این سفر را اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان به ۵ طرح که شامل ۲ طرح در حوزه راه، ۲ مورد گردشگری و یک مورد حوزه آب اعلام کرد.

مهدیان ابراز داشت: این ۵ طرح تا پایان دولت تدبیر و امید تامین مالی شوند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.