حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » » » ۱۴ کتابفروشی خراسان جنوبی در طرح پاییزه کتاب مشارکت دارند

۱۴ کتابفروشی خراسان جنوبی در طرح پاییزه کتاب مشارکت دارندمعاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: ۱۴ کتابفروشی خراسان جنوبی با عضویت در طرح پاییزه کتاب، آماده ارائه کتاب با تخفیف‌های این طرح به علاقه‌مندان هستند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: محمود رمضانی روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ در استان خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور از امروز (۲۹ آبان) آغاز شد و تا سوم آذر ماه ادامه دارد.

وی هدف از اجرای این طرح را رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی عنوان کرد و گفت: بیش از ۹۷۰ کتابفروشی از سراسر کشور در این طرح مشارکت کرده‌اند که از این تعداد ۱۴ کتابفروشی در خراسان جنوبی است.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: سقف مجاز خرید برای هر خریدار از ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است و علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان را با ۲۰ درصد تخفیف از کتابفروشی‌های عضو طرح پاییزه خریداری کنند.

۴۰ کتابفروشی و ۲۸ انتشارات فعال در خراسان جنوبی وجود دارد.

بنابر اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ۲ طرح بهارانه و ‌تابستانه کتاب امسال حدود ۲۷۰ میلیون تومان کتاب توسط مردم خراسان جنوبی خریداری شد.

خریداران در طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ می‌توانند کتاب‌های تالیفی را با یارانه ۲۰ درصدی و کتاب‌های ترجمه شده را با یارانه ۱۵ درصدی از کتابفروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

همچنین به همت نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند و معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه امکان استفاده از تخفیف ۵۰ درصدی بن کتاب برای دانشگاهیان دانشگاه بیرجند فراهم شد.

مدیر اجرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند گفت: همزمان با بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران (۲۴ آبان تا اول آذر) و تقارن با هفته کتاب و طرح پاییزه کتاب، به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند ۵۰ درصد تخفیف خرید کتاب برای دانشگاهیان در نظر گرفته شد.

سید مجتبی حسینی افزود: در این طرح علاقه‌مندان به خرید کتاب می‌توانند از ۵۰ درصد تخفیف خرید کتاب از فروشگاه پاتوق کتاب بیرجند استفاده کنند.

وی بیان کرد: اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان برای استفاده از این تخفیف حداکثر تا ۳۰ آبان با مراجعه و ثبت‌نام از طریق لینک https://birjand.ac.ir/fa/form/۵۲۶ و دریافت کد رهگیری و ارائه آن به کتابفروشی پاتوق کتاب در بیرجند به صورت حضوری یا مجازی اقدام کنند.

بیست‌ و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از بیست‌ و چهارم آبان‌ تا یکم آذر ۱۴۰۰ با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پُر کنیم» در سراسر کشور برگزار می‌شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.