حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.


» » » » ریل‌گذاری‌ در مسیر توسعه خراسان جنوبی ادامه می‌یابد

ریل‌گذاری‌ در مسیر توسعه خراسان جنوبی ادامه می‌یابداستاندار خراسان جنوبی گفت: ریل‌گذاری‌های گذشته در مسیر توسعه استان با همان سرعت ادامه پیدا می‌کند و طرح‌ها و پروژه‌هایی که در مسیر توسعه استان انجام شده است، بدون وقفه پیش خواهند رفت.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: حمید ملانوری در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری بیرجند، به موقعیت خاص تاریخی بیرجند با جاذبه‌های گردشگری ویژه اشاره کرد و افزود: به جهت همجواری با مناطق کویری، این شهر فضای تفریحی زیادی ندارد.

وی اظهار داشت: بند دره در حاشیه شهر بیرجند، موقعیت خوبی برای ایجاد تفرجگاه است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های خوبی که صورت گرفته، اغلب دستگاه‌ها کمک کرده‌اند تا در اقدامی مشترک و با کار جمعی، زیرساخت‌های مناسبی برای تفریح شهروندان ایجاد شود.

وی تصریح کرد: با زیرساخت‌هایی که در این محیط مهیا می‌شود، شرایط برای حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری‌های خرد و کلان فراهم می‌شود.

ملانوری افزود: پروژه بهسازی تفرجگاه بند دره می‌تواند منشأ اشتغال باشد و تولید ثروت کند.

وی درخصوص پروژه فرهنگسرای بیرجند نیز گفت: با توجه به سابقه فرهنگی غنی و مفاخر شهر بیرجند، وجود چنین فرهنگسرایی ضرورت دارد.

وی ادامه داد: همین ضرورت نیز مدیران استان را به احداث این مجموعه واداشت و شهرداری نیز متولی اجرای پروژه فرهنگسرا شد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نوع معماری، تأسیسات و تجهیزات این مجموعه با سلیقه و دقت لازم انجام شده است گفت: یکی از محاسن کار این است که در اجرای آن از توان پیمانکاران بومی استفاده شده است.

وی اظهار داشت: بنا به وعده شهرداری، این پروژه تا دهه فجر آماده می‌شود و ان‌شاء‌الله به بهره‌برداری خواهد رسید.

ملانوری که ۱۱ آبان امسال در جلسه هیات دولت به عنوان هشتمین استاندار خراسان جنوبی منصوب و ۱۷ آبان ماه معارفه شد، در اولین بازدید میدانی از پروژه‌های عمرانی استان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و شهردار بیرجند از پروژه‌های مرکز استان بازدید کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.