حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : دوست هركس عقل او و دشمنش جهل اوست.


» » » » شعارهای 13 آبان پاسخگوی اختلال بیگانه باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

شعارهای 13 آبان پاسخگوی اختلال بیگانه باشد

شعارهای 13 آبان پاسخگوی اختلال بیگانه باشدنماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: محتوای شعارهای 13 آبان در مقابل تهاجم ننگین دشمن باید پاسخگوی پارازیت های (اختلال) بیگانه باشد.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار دانش آموزان بسیجی شهرستان بیرجند که در آستانه 13 آبان انجام شد افزود: شعار روز 13 آبان به شکلی باشد که با سطح عالی مکتب اسلامی دشمن را برای همیشه ناامید کند.

وی اظهار داشت: انسان آگاه و با بصیرت همراه با تزکیه و تطهیر نفس است و امروز دشمنان پست در چارچوب یک حیوان درنده، دشمن عدالت و پاکی هستند و در این دوره که شرایط آخرالزمانی است کار دشوار می شود.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: خانواده ها باید مراقب باشند از فرزندان خود به خوبی مراقبت کرده و آنها را به درستی تربیت کنند.

وی گفت: وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه و حوزه باید در زمینه تربیت فرزندان و استعدادهای جامعه تلاش کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: آموزش و پرورش و مسجد در کنار هم تکمیل کننده هدف زیبای الهی هستند و مسجدی تاثیرگذار است که در تراز مکتب باشد.

وی تصریح کرد: خرج کردن برای آموزش و پرورش هزینه نبوده بلکه سرمایه‌گذاری است و کسانی که این وظیفه سنگین بر عهده آنها است نباید در حمایت از آموزش و پرورش کوتاهی کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حضور میلیونی مردم در پیاده‌ روی اربعین حسینی نشان می دهد که بعد از هزار و 400 سال، امام حسین (ع) به عنوان اسوه برابری و برادری برای همه انسان‌ها با هدف تعالی خداپرستی و یکتاپرستی است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.