حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهای بهشت لا اله الا الله است.


» » » » ۱۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط برق در خراسان جنوبی احداث شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: همزمان با سراسر کشور با برگزاری مانور اصلاح ولتاژ در ۲ روز گذشته ۱۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط با کابل خودنگهدار احداث شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: مهدی دادگر با اشاره به احداث ۹ دستگاه ترانس در قالب این مانور افزود: این اقدامات به رفع کانون‌های تلفات و کاهش افت ولتاژ در شبکه‌های توزیع کمک کننده است.

وی به حضور ۱۰۰ نفر کادر اجرایی در قالب ۳۰ گروه عملیاتی برای برگزاری مانور اصلاح ولتاژ شبکه‌های توزیع برق در استان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی شرکت توانیر اجرای مانورهای تعمیرات شبکه‌های توزیع روزهای پنجشنبه و جمعه پایانی هر ماه، پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اجرای مانور اصلاح ولتاژ شبکه‌های توزیع با محوریت طرح چاوش را یادآور شد و افزود: شناسایی و رفع کانون‌های افت ولتاژ و کاهش تلفات شبکه از جمله اهداف مهم این مانور بود.

وی همچنین تامین برق با کیفیت و بهبود رضایتمندی مشترکان نیز را از دیگر اهداف این مانور برشمرد و بیان کرد: مانور تعدیل روشنایی معابر نیز به طور همزمان با سراسر کشور روزهای ۲۷ و ۲۸ آذرماه برگزار شد.

دادگر اضافه کرد: این مانور باهدف صرفه جویی در مصرف انرژی و کمک به کاهش مصرف سوخت و امکان بهره‌گیری بیشتر مشترکان از مصرف سوخت گاز با توجه به کاهش دمای هوا و افزایش مصرف گاز، مانور تعدیل روشنایی معابر در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: مانور تعدیل روشنایی در قالب ۲۰ گروه عملیاتی و با حضور ۷۰ نیروی عملیاتی در ۲ روز انجام شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.