حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : بپرهیز از این که خود را برای دیگران بیارایی و با انجام گناه به جنگ با خدا برخیزی


» » » » آماده‌باش ۱۰۹ تیم امدادی و عملیاتی در خراسان جنوبی

آماده‌باش ۱۰۹ تیم امدادی و عملیاتی در خراسان جنوبیمدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به پیش بینی بارش‌های سنگین در استان ۱۰۹ تیم امدادی و عملیاتی از امروز (شنبه) تا سه‌شنبه ۲۶ فروردین، آماده‌باش کامل هستند.

...

کاوش نیوز: سید ابوالحسن میرجلیلی افزود: علاوه بر پنج بازوی اصلی مدیریت بحران، فرمانداری‌ها، بخشداری، شهرداری و دهیاری‌ها هم در این مدت به حالت آماده‌باش درآمدند و احتمالا این وضعیت تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

وی گفت: با توجه به اینکه سامانه بارشی همراه با برخورد صاعقه خواهد بود و در سال‌های گذشته تعدادی از هم استانی‌ها بر اثر برخورد صاعقه جان خود را از دست داده‌اند توصیه می‌شود مردم از قرار گرفتن در ارتفاعات خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: در این مدت جاده‌های استان لغزنده است که توصیه می‌شود مردم ضمن کاهش ترددهای غیرضروری به هیچ عنوان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها قرار نگیرند.

وی گفت: با توجه به اینکه در سنوات گذشته بیشترین خسارت‌ها به بخش کشاورزی و قنوات بوده است کشاورزان، گلخانه‌داران، مرغداران و صاحبان استخرهای چند منظوره نسبت به ایمن‌سازی سازه‌ها اقدام کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.