حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : برای بقا خلق شده اید نه برای نابودی و فنا و با مرگ تنها از جهانی به جهان دیگر منتقل می شوید.


» » » » شهید سلیمانی شخصیتی جهان‌شمول بود

معاون فرماندار قصرشیرین:

شهید سلیمانی شخصیتی جهان‌شمول بود

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یک شخصیتی جهان شمول بود که خون پاک و مطهرش، فتنه گران و دنیای استکبار را رسوا کرد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: حجت خدرویسی روز شنبه در آیین تجلیل از تجلیل از فعالان طرح شهید سلیمانی افزود: تاریخ هیچگاه رشادت‌های شهید سلیمانی را به عنوان اسوه مقاومت و جهاد از یاد نخواهد برد و مجاهدت این شهید والامقام هرگز مشمول زمان نشده و از یاد نمی‌رود.

وی اظهار داشت: اگر امروز ایران اسلامی در مقابل آمریکا قرار گرفته به واسطه درایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی است و باید واقعیت ها را به مردم بازگو کرد که اگر هر کشور دیگری ی جای ایران اسلامی بود از بین می‌رفت اما به برکت خون سلیمانی ها و مجاهدت فرزندان رشید این دیار، جمهوری اسلامی با صلابت ایستاده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه دشمنان امروز قصد دارند مکتب حاج قاسم سلیمانی را به گونه ای دیگر تعریف کنند که ما باید هوشیار باشیم،  ادامه داد: تحریم‌های دشمن علیه ملت ایران سخت است اما با همراهی مردم و حاکمیت از این پیچ سخت نیز عبور خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به بحران کرونا و برنامه ریزی مناسب برای مقابله با این ویروس در کشور گفت: کارنامه جمهوری اسلامی در مقابله با کرونا درخشان است و به همه کسانی که در راستای مقابله با این ویروس منحوس مجاهدت کرده‌اند، خدا قوت می‌گوییم.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین نیز در این مراسم گفت: طرح شهید سلیمانی یک طرح بزرگ و موفقیت آمیز در کشور بود.

سرهنگ پاسدار محسن دارابی افزود: شهید سلیمانی به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی تا ابد زنده است زیرا خدمات قابل توجهی به مسلمانان منطقه و محرومان و مقاومت کنندگام نقابل استکبار ارایه داده است.

وی اظهار کرد: فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ابتدای اجرای طرح تمام امکانات سپاه استان را برای این کار بسیج و اعلام کرد به خاطر سلامت مردم این کار را با قدرت انجام دهید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین یادآور شد: اقدامات انجام شده در طرح شهید سلیمانی و گستردگی آن قابل تقدیر است ضمن اینکه کار مدافعان سلامت با هیچ چیزی قابل جبران نیست.

در این مراسم که به همت بسیج جامعه پزشکی قصرشیرین و کانون مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد از فعالان طرح شهید سلیمانی در این شهرستان مرزی تجلیل شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.