حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » » » طرح شهید سلیمانی ۹۸ درصد در قصرشیرین عملیاتی شده است

فرماندار قصرشیرین گفت: خوشبختانه تنها شهرستانی هستیم که ۹۸ درصد طرح شهید سلیمانی را در این مدت زمان کم، به اتمام رسانده‌ایم.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: مرادعلی تاتار در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا ویروس در شهرستان قصرشیرین، اظهار داشت: خوشبختانه مردم خونگرم و خوب شهرستان تاریخی و باستانی قصرشیرین به توصیه‌های مسئولان بهداشتی توجه ویژه‌ای دارند که با همین همکاری و همراهی هم‌اکنون از وضعیت نارنجی به زرد رسیده‌ایم.

وی ادامه داد: البته وضعیت نارنجی و حتی سفید هم به این معنا نیست که کرونا تمام شده، بلکه همچنان گرفتار ویروس کرونا هستیم و باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

فرماندار قصرشیرین به اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان داشت و گفت: شناسایی موارد مبتلا در درب منزل از اهداف این طرح است تا با قطع زنجیره انتقال از شیوع ویروس کرونا  جلوگیری شود.

وی ادامه داد: شهر را در راستای این طرح به چند قسمت تقسیم کردیم و با افزایش تعداد اکیپ‌ها، خوشبختانه تنها شهرستانی هستیم که ۹۸ درصد طرح را در این مدت زمان کم به اتمام رسانده‌ایم.

وی با تشکر از مردم در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین همراهی با اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: همچنان از مردم شهرستان تقاضا داریم در خانه بمانند و به همکاری خود تا قطع زنجیره انتقال کرونا ادامه دهند تا این ویروس منحوس را شکست دهیم و روال زندگی به حالت عادی برگردد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.