حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : کسی که همت بر انجام کار خیری کرده در عمل به ان تسریع کند و آن را به تاخیر نیندازد.


» » » » به برکت انقلاب اسلامی در مقابل تمامی ظالمان ایستاده ایم

امام جمعه قصرشیرین گفت: انقلاب اسلامی ایران لطف خدا بر بشریت بود و امروز به برکت این نظام الهی در دنیا حرفی برای گفتن داریم و در برابر تمامی ظالمان دنیا ایستاده ایم.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام والمسلمین علی ملکی در دیدار مسئولان ادارات در دفتر امام جمعه با بزرگداشت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: مسئولیت ها در نظام اسلامی حاصل خون شهیدان است و سنجش اعمال ما با معیار دین انجام می شود و ما وظیفه داریم که برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم.

امام جمعه قصرشیرین گفت: ملت شهید پرور ایران اسلامی خون جوانان خود را تقدیم انقلاب کردند از این رو باید خدمات مسؤلان برای آن ها محسوس باشد.

حجت الاسلام ملکی اضافه کرد: مردم مسائل حاشیه‌ای را نمی پذیرند و ما باید با کار شبانه روز جواب ایثارگری های آن ها را دهیم و براساس فرمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم صاحبان نظام هستند و ما در شهرستان مرزی و محرومی هستیم که باید به این مردم خدمات رسانی کنیم.

فرماندار قصرشیرین نیز در این دیدار گفت: مردم برای شکل گیری این انقلاب نقشی بزرگ ایفا کردند و مسئولان باید مردم را تکریم کنند و کار آن ها را به موقع انجام دهند.

مرادعلی تاتار افزود: تکریم جایگاه روحانیت یک ضرورت است زیرا شکل گیری انقلاب و مدیریت آن در زمان تبعید امام راحل توسط روحانیون بود و پیام های امام راحل در مساجد توسط روحانیون به مردم منتقل می شد.

وی اظهار داشت: این دیدار در راستای بیعت دوباره با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.