حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : دو رکعت نماز شخص متاهل برتر از هفتاد رکعت نمازی است که شخص مجرد می خواند.


» » » » طرح شهیدسلیمانی نقش مهمی در پایش سلامت مردم سرپل‌ذهاب داشته است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل‌ذهاب گفت: ۳۰۰ بسیجی در طرح سلامت شهید سلیمانی به منظور مشارکت در غربالگری کرونا حضور داشتند که اجرای این طرح نقش مهمی در پایش سلامت مردم این شهرستان داشته است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: سرهنگ پاسدار نوروز اکبری افزود: تاثیر اجرای طرح شهید سلیمانی در سراسر کشور مشهود است و کاهش آمار مبتلایان ویروس کرونا نشان دهنده آثار مثبت اجرای آن است.

وی اظهار داشت: در شهرستان سرپل ذهاب  ۱۵ تیم حمایتی و ۱۵ تیم مراقبتی و ۱۰ تیم نظارتی در قالب طرح شهید سلیمانی تشکیل و فعالیت های مناسبی را انجام دادند.

فرمانده سپاه سرپل ذهاب گفت: از ابتدای شروع شیوع کرونا بیش از یک هزار و ۲۰۰ بسته حمایتی به ارزش بیش از سه میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال بین خانواده های نیازمند و آسیب پذیر جامعه توزیع شده است.

سرهنگ اکبری گفت: از همه مردم می خواهیم که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی همانند گذشته ستاد کرونا را در کاهش آمار مبتلایان به این بیماری ویروسی کمک کنند.

وی اظهار داشت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و اجرای موازین بهداشتی باید توسط مردم جدی گرفته شود تا شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باشیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.