حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : به درستي كه من مرگ را جز سعادت نمي بينم و زندگي با ستمكاران را جز محنت نمي دانم.


» » » » حاج قاسم متعلق به کل جامعه بشری و آزادی‌خواهان جهان بود

امام جمعه موقت کرمانشاه با بیان اینکه تشییع ده‌ها میلیونی پیکر سردار سلیمانی یک رفراندم بزرگ در تایید مسیر و حمایت از انقلاب اسلامی بود، گفت: حاج قاسم متعلق به کل جامعه بشری و آزادی‌خواهان جهان بود.

...

کاوش نیوز: آیت الله محمد حجتی در خطبه های نماز جمعه شهر کرمانشاه گفت: برخی جوان ها اطلاع کافی از تاریخ و سرگذشت کشورمان ندارند و دچار اشتباه و انحراف در تصمیمات و مسیر خود می شوند که لازم است توسط بزرگترها و والدین توجیه و اقناع شوند و تاریخ کشور برای آنها تبیین شود.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تحولات دوران جنگ جهانی دوم گفت: همین منطقه حاجی آباد در کرمانشاه در جنگ جهانی دوم پادگان آمریکایی‌ها بود؛ آنان مواد غذایی و گوشت منطقه را جمع آوری می کردند و تنها اندکی از آن را مصرف و مابقی را زیر خاک می کردند یا آتش می زدند تا مردم را با قحطی مواجه و از پای درآورند.

به گفته آیت الله حجتی، عبور از این ستم ها و پیروزی بر استکبار به آسانی به دست نیامده است اما برخی افراد کم اطلاع نمی‌دانند که ملت ایران چه سختی ها و رنج هایی کشیده تا به وحدت، استقلال، آزادی و دستاوردهای کنونی برسد؛ برای رسیدن به اینجا صدها هزار شهید و جانباز تقدیم شده است.

 

دشمن و عواملش خود را عذاب ندهند

او اظهار داشت: برخی افراد فریب خورده با تحریک بیگانگان گمان می کنند که با سردادن برخی شعارها یا توهین ها می شود، سرنوشت یک مملکت ۸۵ میلیونی را به دست گرفت.

امام جمعه شهر کرمانشاه تاکید کرد: به دشمنان خارجی و داخلی با جدیت، یقین و ایمان گوشزد می کنیم که در مقابله با انقلاب اسلامی نه خودتان را رنج و عذاب بدهید و نه برای ملت ایران زحمت ایجاد کنید.

او خطاب به «فریب خوردگان داخلی» گفت: این انقلاب با شعار جمعی از افراد از دست نمی رود و بهتر است گول دشمن را نخورید و دنبال یک روباه فریبکار و سفیر انگلیسِ ستم‌کار و خبیث نروید.

 

سردار سلیمانی متعلق به کل جامعه بشریت بود

آیت الله حجتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تلاش های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با تروریسم و استکبار و ایجاد امنیت در منطقه و کشورمان گفت: شهادت ایشان و همرزمانش یک آسیب بزرگ بود که قلب همه ملت را شکست.

او با بیان اینکه وجود این مرد بزرگ در دنیا اثر گذاشت افزود: در واقع سردار سلیمانی فقط متعلق به ما نبود بلکه به جامعه بشریت و همه آزادی‌خواهان جهان تعلق داشت.

امام جمعه کرمانشاه افزود: سردار سلیمانی یک مکتب و دانشگاه بود و شهادت او بیشتر از حیاتش اثر گذاشته و جبهه مقاومت و ملت ایران را منسجم‌تر کرده است.

 

تشییع ده‌ها میلیونی پیکر حاج قاسم، رفراندوم حمایت از انقلاب بود

آیت الله حجتی با بیان اینکه تشییع باشکوه پیکر حاج قاسم سلیمانی یک رفراندوم بزرگ بود، گفت: ملت ایران در این تشییع دهها میلیونی اعلام کردند که هرگز دست از آرمان‌های انقلاب اسلامی برنمی‌دارند و سپاهیان اسلام در قلب آنها جای دارند.

او سپاه پاسداران را پاسدار کشور و بازوی قدرتمند ملت و رهبری توصیف کرد و گفت: سپاه و همه نیروهای مسلح نه تنها در میدان نظامی بلکه در زمان حادثه‌ها اعم از سیل و زلزله یار و یاور آسیب‌دیدگان بوده‌اند و همدردی و همراهی آنها در خدمت به مردم در دنیا بی سابقه است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.