حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » مدیران در کرمان فعالیت خبرنگاران را تسهیل کنند

رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمان:

مدیران در کرمان فعالیت خبرنگاران را تسهیل کنند

مدیران در کرمان فعالیت خبرنگاران را تسهیل کنندرئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمان گفت: مدیران با نهایت سعه صدر، ضمن گسترش ارتباطات رسانه ای در فضای همدلانه، فعالیت رسانه ها و خبرنگاران را در عمل به وظایف خود بیش از پیش تسهیل کنند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمان در پی اتفاقات اخیر در فضای رسانه‌ای استان با انتشار بیانیه، بر رعایت اصول حرفه‌ای و اخلاقی در تعاملات رسانه‌ای تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است؛ خبرنگاری در شیوه راستین و حرفه‌ای؛ مسئولیتی اجتماعی، وظیفه‌ای خطیر و رسالتی عظیم است و خبرنگار از این جهت، حرمتی مضاعف و جایگاهی مهم دارد.

نشست خبری سرپرست فرمانداری رفسنجان در حالی که با هدف تعامل با رسانه‌ها، پاسخگویی و اطلاع رسانی جامع، صحیح و دقیق و یک هفته پس از نشست مشورتی سرپرست فرمانداری با اصحاب رسانه برگزار شد با اتفاقی تلخ و نامبارک همراه بود و شیوه پاسخ به یکی از سوالات، موجب توهین به خبرنگار سوال کننده و واکنش جامعه رسانه‌ای گردید.

در کنار بازخوردهای دغدغه مندانه خبرنگاران به این اتفاق، موضوع در سطوح مختلف بررسی و مستندات و دغدغه‌های اصحاب رسانه به استاندار کرمان، شورای اطلاع رسانی دولت، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت کشور به طور مستمر ارسال گشت.

شورای اطلاع رسانی استان کرمان با تاکید بر رعایت اصول حرفه‌ای و اخلاقی در تعاملات رسانه‌ای از همراهی‌های خبرنگاران محترم در رویدادهای مختلف در استان پهناور کرمان تقدیر می‌کند و حمایت از روند اطلاع رسانی صحیح را وظیفه ذاتی خود می‌داند.

این شورا با تقدیر از خدمات و تلاش‌های مدیران محترم در راه پیشرفت و توسعه استان، از آنها درخواست می‌کند با عنایت به سیاست‌های اطلاع رسانی دولت با نهایت سعه صدر، ضمن گسترش ارتباطات رسانه‌ای در فضای همدلانه، فعالیت رسانه‌ها و خبرنگاران را در عمل به وظایف خود بیش از پیش تسهیل کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.