حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فضيلتى چون جهاد نيست و جهادى چون مبارزه با هواى نفس نيست.


» » » » پنج درصد اعتبارات صدور پروانه به آموزش و پرورش کرمان تخصیص یافت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: سقف پنج درصد از درآمد شهرداری‌های این استان در بخش صدور پروانه ساختمانی به هزینه‌های جاری و عمرانی مدارس اختصاص یافته است.

...

کاوش نیوز: محمدصادق بصیری در نشست شورای آموزش و پرورش و تجلیل از شوراهای برتر آوپ استان کرمان با اشاره به مصوبات این نشست افزود: مقرر شد بر اساس دستور جلسه بند سه قانون شوراها تعیین تکلیف و سقف پنج درصد تعیین شود.

وی اظهار داشت: توزیع اعتبارات جاری و درآمد اختصاصی شامل سرانه دانش آموزان، سرانه غذایی و هدایا امسال نیز در استان کرمان تصویب و گزارش آن به شورای آموزش پرورش کشور ارسال می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: دستگاه های دولتی گزارشی قانونی برای اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس ارائه کنند زیرا اعزام راهیان نور برای مسائل اخلاقی و رفتاری دانش آموزان تاثیرگذار است.

بصیری بیان داشت: نشستی با حضور صاحبان صنایع، بانک ها و شهرداری ها برگزار و با کمک بخش خصوصی تعداد دانش آموزان برای راهیان نور اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه کمک به آموزش و پرورش باقیات و صالحات است افزود: شوراهای آموزش و پرورش در استان و شهرستان ها به مسائل پرورشی اخلاقی، رفتاری و ایمانی توجه کنند و مشکلات این حوزه را رفع کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تصریح کرد: برنامه ریزی شورای آموزش و پرورش برای جلوگیری از افت تحصیلی، ارتقای فرهنگیان، ترویج فعالیت مذهبی و استحکام اعتقادات در شهرستان ها دنبال می شود که از این شوراها تقدیر می شود.

وی افزود: وظیفه اصلی آموزش و پرورش پرورش نسل معتقد به خدا در جایگاه انسان کامل باشد.

همچنین در این نشست شوراهای آموزش و پرورش سیرجان، رفسنجان و زرند به عنوان شوراهای برتر معرفی و تقدیر شدند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.